تصویر
سفر یک روزه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به شهرستان نظرآباد
30 آذر 1402 - 9:08
3
در این سفر یک روزه فروغی مدیرکل ورزش و جوانان به همراه مقصودی معاون توسعه امورورزش،افشاری معاون فرهنگی و امورجوانان،جمالی کارشناس مسئول بازرسی،نظامی سرپرست اداره ورزش وجوانان و روسای هیأت های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد شهرستان نظرآباد باحضور برسرمزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با تقدیم شاخه گل با آرمان های شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

در این سفر یک روزه فروغی مدیرکل ورزش و جوانان به همراه مقصودی معاون توسعه امورورزش،افشاری معاون و امورجوانان،جمالی کارشناس مسئول بازرسی،نظامی سرپرست اداره ورزش وجوانان و روسای هیأت های و دبیران سازمان های مردم نهاد شهرستان باحضور برسرمزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با تقدیم شاخه گل با آرمان های شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

فروغی مدیرکل ورزش وجوانان در سالن ورزشی علی آباد این شهرستان حضور پیدا کرده و از روند آماده سازی این سالن به تجهیزات ورزش ژیمناستیک به عنوان خانه ژیمناستیک شهرستان نظرآباد بازدید کرد.
وی باحضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان از روند تعمیر و بازسازی ساختمان این اداره بازدید کرد.
در ادامه فروغی مدیرکل ورزش و جوانان به همراه مقصودی معاون توسعه امورورزش،افشاری معاون فرهنگی و امورجوانان،جمالی کارشناس مسئول بازرسی در سالن جلسات این اداره حضور پیدا کرده و جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان استان البرز و نشست صمیمی و تخصصی با روسای هیأت های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد را جهت بررسی مشکلات ورزش و جوانان در سطح شهرستان نظرآباد برگزار کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.