تصویر
سفر یک روزه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز به شهرستان نظرآباد
25 بهمن 1402 - 12:54
2
رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد از سفر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز به این شهرستان خبر داد .
ارسال توسط :
پ
پ

رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از سفر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز به این شهرستان خبر داد .

رضا شادان در این خصوص اظهار داشت : ظهر روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ، حجت الاسلام والمسلمین علی الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز در آستانه اعیاد شعبانیه با حضور در نظرآباد با امام جمعه محترم شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردندشادان بیان کرد : در ادامه حجت الاسلام علی الهی بهمراه احمد زاده شورای اجرایی هلال احمر ضمن حضور در منزل جانباز آزاده دفاع مقدس حاج علی آزاد فلاح و منزل مادر شهید سید حسن حسینی با آنان دیدار و لوح به رسم سپاس اهدا کردند .
شایان ذکر است ، ایشان در پایان ضمن حضور در پایگاه امداد و نجات آزاد راه غدیر و دیدار با نجاتگران و احداث کتابخانه در پایگاه گفتند : ارتقای فرهنگ دینی یکی از راهکارهای آن مساله پراهمیت کتاب‌خوانی است‌، چرا که کتاب دریچه شناخت ما نسبت به محیط پیرامون است و توسعه کتابخانه‌ها در پایگاه های هلال احمر می‌تواند زمینه ارتقای امدادی در کشور را فراهم سازد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.