تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

سلبریتی ها و شهرتی علیهِ مردم!
19 آبان 1400 - 15:02
6
بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون اخیراً طی اظهار نظری گفته که اگر فردی پس از ۳۰ سال کار موفق به تامینِ رفاه افراد تحت تکفلش نشود، بی دست و پا است، صحبتی که قطعاً نباید از زبانی فردی مطرح می شد که شهرت کنونی اش را مدیونِ همان قشری است که.
ارسال توسط :
پ
پ

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون اخیراً طی اظهار نظری گفته که اگر فردی پس از ۳۰ سال کار موفق به تامینِ رفاه افراد تحت تکفلش نشود، بی دست و پا است، صحبتی که قطعاً نباید از زبانی فردی مطرح می شد که شهرت کنونی اش را مدیونِ همان قشری است که.
.

امروز برای آنها چشم نازک می کند و از قابی #لاکچری برایشان فخرفروشی می نماید، البته این قانون عمل و عکس العمل است، اشتباهی که ملت در بها دادن به افرادی مرتکب شده که بعضاً پس از رسیدن به نان و نوا روانه خارج شده و شهرت شان را علیهِ نظام و علیهِ مردم به کار می گیرند و جز ژست های اپوزیسیونی خاصیت دیگری ندارند.
نیم نگاهی به زندگی پُرزرق و برق برخی به اصطلاح سلبریتی ها در شرایطی که جامعه با غولِ گرانی و تورم پنجه در پنجه شده حکایت از آن دارد که مسیر زندگی و پوشش و گفتار آنها در مواردی از راهِ ملت جدا شده و به جای ترویجِ اخلاقمداری، ارزش های انسانی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، در مقامِ قضاوت حاکمیت نشسته و بعضاً به اظهار نظر درباره موضوعاتی می پردازند که هیچ #تخصص و صلاحیتی در آنها ندارند؛ مثلاً واکسن هراسی، نفرت افکنی یا بی دست و پا خطاب کردن (جمعی از) مردم!در هر روی آرمانها و اهدافِ ملت ایران بر کسی پوشیده نیست و #هنرمندان و بازیگران و ورزشکاران و افرادی که به واسطه توجهات و مهربانی مردم به شهرت رسیده و نردبان ترقی را طی می کنند باید به هنجارهای حاکم بر جامعه احترام گذاشته و مروج فرهنگ های نیکو و اخلاق های آموزنده باشند و این موضوع را در سبک پوشش و گویش و حضور در اجتماعات به تصویر بکشند و از هر اقدام و #واکنشی که منجر به تضعیف ارکان کشور و جامعه گردد، پرهیز نمایند نه آنکه با ژست های روشنفکرانه، یکی به نعل و یکی به تخته بزنند و بخواهند همزمان عزیزشده شرق و غرب باشند!البته احترامِ هنرمندان پیشکسوت و شهرت یافتگانی که عمر و وقت و #ثروت شان را در راه فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکارانه و ترویج حسنه هایی چون آزادی زندانیان، رهایی یافتن اعدامی ها، اهدای عضو، اهدای خون، کمک به نیازمندان، فرهنگ مطالعه و.
.
.
صرف می کنند، بر همگان واجب بوده و روی سخن با سلبریتی هایِ روی برگردانده از مردم است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.