تصویر
سلسله کارگاه های آموزشی “زندگی آفتابی” در فردیس برگزار می شود
09 اسفند 1401 - 16:48
1
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس گفت: سلسله کارگاه های آموزشی "زندگی آفتابی" در فردیس برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان ، و شهرداری گفت: سلسله کارگاه های آموزشی "زندگی آفتابی" در فردیس برگزار می شود.

علی اصغر سلیمانی از برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی “زندگی آفتابی” در شهر فردیس خبر داد و اظهار کرد: آشنایی با حقوق شهروندی، مسئولیت های یک شهروند سالم، خانواد سالم و مدیریت آن، آموزش و بهداشت روانی، مهارت ارتباطی میان زوجین، مهارت و شیوه های فرزند پروری و تحکیم بنیاد خانواده از جمله مواردی است که در این کارگاه های آموزشی، توسط کارشناسان معتبر آموزش داده می شود.
وی در ادامه افزود: کارگاه‌های آموزشی زندگی آفتابی علاوه بر اینکه در فرهنگسراهای وحدت و شهروند و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برگزار می شود، طی تفاهم نامه ای با امور مساجد شهرستان فردیس، قرار است این کارگاه ها در مساجد این شهرستان نیز برگزار شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی زندگی آفتابی روز های زوج در مکان های مذکور برگزار می شود، عنوان کرد: شرکت در این کارگاه ها برای عموم شهروندان رایگان است.
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: با توجه به گسترده شدن وسعت شهرها و افزایش تعداد ساکنان، ایجاد بستر فرهنگی و آداب شهرنشینی صحیح بیش تر از هر موقع احساس می شود، در این راستا، این سازمان کارگاه های آموزشی زندگی آفتابی را با موضوعات مختلف شهروندی، برای شهروندان فردیسی برگزار می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.