تصویر
سنجش چهل هزار نوآموز البرزی در حال اجراست
22 اسفند 1401 - 13:03
2
معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزگفت: سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی حدود چهل هزار نوآموز این استان در حال اجراست.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزگفت: سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی حدود چهل هزار نوآموز این استان در حال اجراست.

" محسن گمار " در این گفت و گو اظهار کرد: برنامه سنجش از دی ماه ۱۴۰۱ در ۱۱ مرکز مشکلات ویژه یادگیری (مراکز جامع توان بخشی، مداخله بهنگام) در استان آغاز شده است.
وی بیان کرد: تاکنون سه هزار و ۸۰۰ نوآموز در مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان البرزمورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی یادآورشد: در این برنامه اولیا نوآموزان با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش و ثبت مشخصات فرزند خود اقدام به نوبت گیری می کنند.
گمارهزینه پرداخت از درگاه الکترونیک برای هر نوبت را مبلغ ۶۰۰ هزار ریال ذکر کرد و یادآورشد: دریافت هرگونه وجه از والدین در مراکز سنجش ممنوع است.
وی تصریح کرد: سنجش نوآموزان تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و والدین هنگام نوبت گیری درانتخاب محل پایگاه دقت کنند تا دچار مشکلات بعدی نشوند.
معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرزهدف از راه اندازی مراکز سنجش نوآموزان را در ۲ بخش تشخیص اولیه و تخصصی در زمینه ارزیابی سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی پسران و دختران برای ورود به پایه اول ابتدایی در البرزعنوان کرد.
وی اظهار کرد: کارشناس آموزش دیده ، مسئولیت سنجش دختران و پسران دارای شرایط سنی اعلام شده برای ورود به پایه اول ابتدایی را در بخش سلامت جسمی و ذهنی بر عهده دارند.
گماربه نقش مهم ضریب هوشی و سلامت جسمی در افراد برای یادگیری نکات آموزشی – تربیتی در کلاس درس پرداخت و بیان کرد: دانش آموزانی که در تشخیص اولیه با مشکل روبرو شوند و تائید کارشناسان را در پرونده اشان نداشته باشند به پایگاه تخصصی سنجش ارجاع داده می شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.