تصویر
سنگ تمام مردم استان البرز برای بدرقه شهدای گمنام دفاع مقدس
02 دی 1402 - 10:06
2
رییس شورای اسلامی شهر کرج از حضور پرشور مردم شهید پرور استان البرز بخصوص کلانشهر کرج در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای اسلامی شهر از حضور پرشور مردم شهید پرور استان البرز بخصوص کلان در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام دفاع مقدس و تشکر کرد.

مسعود محمدی در ابتدای یکصد و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور اعضاء شورا، شهردار، معاونین و مدیران حاضر در جلسه و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و همچنین قبولی عزاداری ها اظهارداشت: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) کلانشهر کرج میزبان کاروان مطهر ۶ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس بود .
محمدی اذعان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور یک بار دیگر عشق، ارادت و محبت به فرزندان روح الله را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند همواره عاشقانه و عالمانه پای ارزش‌ها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک و تسلیت شهادت یازده نفر از دلاور مردان نیروی انتظامی در حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان به فرماندهی کل قوا، خانواده معظم شهدا، فرماندهان و سربازان غیور فراجا ، این واقعه را نشانی از مظلومیت و نمودی از خدمت صادقانه نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی دانستند که در مسیر آسایش و آرامش هموطنان و برقراری نظم و امنیت کشور گام برمی دارند.
رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از درگاه ایزدمنان برای همه خدمتگزاران صدیق نیروی انتظامی، توفیق روز افزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهموندهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای پاسداری از خون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم.
محمدی در پایان برای مجروحان حادثه ، سلامتی و شفای عاجل آرزو کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.