سهمیه اعزام حج عمره البرز به ۱۲ کاروان رسید
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۳ ساعت: 6:48
  • ” عباس دمیرچی ” روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: پیش از این هشت کاروان برای البرز پیش بینی شده بود که اکنون به ۱۲ کاروان افزایش یافته است . وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده چهار کاروان از مجموع کاروان های اعزامی به شهرستان نظرآباد و ماهدشت کرج اختصاص […]

    پ
    پ

    " عباس دمیرچی " روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: پیش از این هشت کاروان برای البرز پیش بینی شده بود که اکنون به ۱۲ کاروان افزایش یافته است .

    وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده چهار کاروان از مجموع کاروان های اعزامی به شهرستان و اختصاص یافته است .

    دمیرچی گفت: مجموع زایران اعزامی استان البرز تا اواسط آبان ماه جاری به یک هزار نفر خواهد رسید.

    وی یادآورشد که ثبت نام متقاضیان حج مفرده در این استان از ۱۸ شهریورماه سال جاری آغاز شده و تاکنون تمام اولویت ها در استان البرز ثبت نام شده است.

    مدیر حج و زیارت البرز یادآورشد: اعزام متقاضیان حج عمره استان البرز از اول ماه سال جاری تا نیمه اول آبان ماه صورت می گیرد ؛ ضمن آنکه نوبت اول ثبت نام تا ۳۰ آذر و نوبت دوم از اول دی ماه سال جاری انجام خواهد شد.

    وی افزود: فرصت انتخاب کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک به دفتر زیارتی منتخب ۴۸ ساعت بوده و در صورت عدم مراجعه در مدت زمان مقرر، ثبت نام به عمل آمده بطور سیستمی لغو خواهد شد.

    دمیرچی گفت: هزینه‌های سفر زیارتی عمره مفرده شامل بلیت هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، صدور روادید، بیمه، هزینه دفتر زیارتی، برگزاری جلسات آموزشی و سایر هزینه های اجرای عملیات می باشد.

    وی یاد آورشد :تمام دارندگان کارت های ودیعه گذاری عمره درصورت فراموشی اولویت تشرف می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.
    دمیرچی بیان کرد: برای سهولت در ثبت‌نام افراد در کاروان، این امکان در سامانه عمره وجود دارد که دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره با تشکیل گروه، نسبت به جستجو و انتخاب کاروان و ثبت‌نام چندین نفر بطور همزمان اقدام نمایند.
    وی گفت: متقاضیان دارای اولویت‌ چنانچه ظرف سه روز از تاریخ شروع ثبت نام نسبت به نام نویسی و انتخاب کاروان اقدام نکنند، از سایر اولویت‌ها، برای تشرف دعوت می شود.

    منبع: ایرنا – البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر