تصویر
سهم اعتباری تقویت روابط عمومی دستگاه های اجرایی البرز مشخص شد
14 دی 1401 - 13:55
1
رییس سازمان مدیریت و بر نامه ریزی استان البرز اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع جهاد تبیین ، سهم اعتباری برای تقویت فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان مشخص شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان مدیریت و بر نامه ریزی استان البرز اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع جهاد تبیین ، سهم اعتباری برای تقویت فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان مشخص شده است.

عبدالرضا کریم پور در نشست شورای روابط عمومی های استان البرز افزود: براین اساس دستگاه های اجرایی استان باید سه در هزار ردیف اعتبارات هزینه ای خود را به تقویت تجهیزات روابط عمومی ها و طرح جهاد تبیین اختصاص دهند.
وی ادامه داد : این اعتبارات به جز اعتبارات فصول یک، چهار و ۶ بودجه دستگاه های اجرایی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز یادآورشد: این اعتبار عدد بزرگی نیست اما در کنار آن اعتبار یک درصدی اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی به غیر از فصل یک ، چهار و ۶ نیز در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به همراهی ویژه استاندار البرز برای تامین بودجه برای روابط عمومی ها بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان باید برش سهم استانی البرز از اعتبارات ملی روابط عمومی دستگاههای خود را تعیین و پیگیری کنند تا برای امر خطیر روابط عمومی استفاده کنند.
کریم پور تاکید کرد: در حوزه آموزش با توجه به اهمیت موضوع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز آماده برگزاری دوره های آموزشی ، تخصصی ویژه روابط عمومی ها با تخفیف حداکثری است.
وی یادآورشد: روابط عمومی ها باید با خلاقیت هرچه بیشتر در جنگ رسانه ای که امروز کشور با آن مواجه شده از تمام ظرفیتهای خود استفاده کنند.
کریم پور افزود: بنابراین در چارچوب ضوابط قانونی اعتبارات لازم در اختیار روابط عمومی ها برای جهاد تبیین قرار می گیرد و لازم است در طرح های اطلاع رسانی این بخش مهم دستگاه های اجرایی بیش از پیش پیوست مورد توجه قرار گیرد.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس سازمان مدیریت و بر نامه ریزی استان البرز اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع جهاد تبیین ، سهم اعتباری برای تقویت فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان مشخص شده است.
رییس سازمان مدیریت و بر نامه ریزی استان البرز اعلام کرد: با توجه به اهمیت م

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.