تصویر
سهم ۲۵ نفری البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو
03 مهر 1402 - 17:17
2
بهزاد فروغی گفت: تاکنون حضور 25 نفر از استان البرز در کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین قطعی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

بهزاد فروغی گفت: تاکنون حضور ۲۵ نفر از استان البرز در کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین قطعی شده است.

بهزاد فروغی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل عنوان کرد: کاروان ۲۵ نفره استان البرز همراه با تیم های ملی رشته های مختلف جهت شرکت در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی راهی هانگژو چین می شوند.
وی ادامه داد: در بازیهای آسیایی ۱۱ نفر و در بازیهای پاراآسیایی ۱۴ نفر از استان البرز در قالب بازیکن، سرمربی، مربی و داور تیم های ملی را همراهی خواهند کرد.
فروغی عنوان کرد: محمد مقدسی در رشته شنا، راحله نادری در رشته کبدی، نغمه خوانجانی در رشته سوارکاری، مشکات الزهرا صفی در رشته تنیس، محمد سیاوشی در رشته هندبال، آرمین پاکزاد در رشته تیراندازی باکمان و مهدی حاجی موسائی در رشته تکواندو به عنوان بازیکن در بازیهای آسیایی به مصاف حریفان می روند.
وی افزود: همچنین اسفندیار هوشمند به عنوان سرمربی تیم ملی سوارکاری، آتوسا فرهمند به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو، محمود وفایی به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری و مرتضی فتحی به عنوان داور کبدی در این مسابقات حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: در بازیهای پاراآسیایی نیز امیر جعفری، مهدی صیادی، یونس یوسفی و نیکو روزبهانی در رشته وزنه برداری، مهرزاد مهروان در رشته والیبال نشسته، ظفر ذاکر و الناز دارابیان در رشته دو ومیدانی، شاهین ایزدیار در رشته شنا، امیر کچیان و سمیرا آقایی در رشته شطرنج، حسین رجب پور در رشته فوتبال و سارا عبدالملکی در رشته قایقرانی به عنوان نمایندگان ورزش استان البرز به رقابت با حریفان می پردازند.
وی اضافه کرد: ضمن این که الهه شیعه به عنوان مربی دو ومیدانی و رضا دهقان به عنوان داور گلبال در این رقابتها حضور خواهند داشت.
فروغی تصریح کرد: در تلاشیم تا پس از بازگشت کاروان کشورمان از بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، طی مراسمی از مدال آوران البرزی این رقابتها تجلیل نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.