تصویر
سه هزار تبعه خارجی از البرز آماده اعزام به کربلا شدند
29 مرداد 1402 - 15:38
2
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: سه هزار تبعه خارجی از این استان آماده اعزام به کربلای معلی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) شدند .
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: سه هزار تبعه خارجی از این استان آماده اعزام به کربلای معلی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) شدند .

" سیروس دهقان شیری افزود: این اتباع زیر پوشش خدماتی ۲ موکب به لحاظ اسکان، بهداشت و غذا هستند.
وی یاد آورشد: بر اساس اطلاعیه شماره ۶ وزارت کشور، با توجه به توافقات انجام گرفته با دولت عراق، نحوه تردد اتباع خارجی اعم از مقیم و یا غیرمقیم از خاک جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) به این صورت است که اتباع خارجی مقیم ایران پس از ثبت نام در سامانه و اخذ سند مسافرتی، صرفا از مرز شلمچه امکان تردد دارند.
مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: بر این اساس اتباع خارجی صرفا مجاز به تردد از مرز چذابه خواهند بود، این دسته از زوار امکان تردد با اتوبوس‌های مشخص شده را با رعایت ملاحظات ابلاغی دارند .
در استان البرز ۳۰ هزار تبعه دارای کارت آمایش سرزمین، ۳۰ هزار نفر دارای گذرنامه هستند و ۱۱۰ هزار نفر در طرح سرشماری شناسایی شده اند.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: سه هزار تبعه خارجی از این استان آماده اعزام به کربلای معلی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) شدند .
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: سه هزار تبعه خارجی از این استان آما

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.