تصویر
سه هنرمند صنایع دستی البرز موفق به دریافت مهر اصالت بین المللی شدند
16 تیر 1401 - 15:22
3
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: «سه نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان البرز به عنوان برگزیدگان مهر اصالت بین المللی در کشور ازبکستان انتخاب شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل میراث‌،گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: «سه نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان البرز به عنوان برگزیدگان مهر اصالت بین المللی در کشور ازبکستان انتخاب شدند.
»
اظهار کرد: «در شورای جهانی صنایع دستی که اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ماه امسال در شهر بخارای ازبکستان برگزار شد، آثار منتخب دریافت مهر اصالت بین المللی از سراسر جهان مورد داوری قرار گرفت.
» مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه در کل ۴۸ اثر از ایران برگزیده شده که سه اثر مربوط به البرز است، گفت: «سه نفر از اساتید استان البرز به نام نسرین شایگان در رشته چاپ قلمدان، سحر عبدالعلی پور زمانی و اکبر غدیری در رشته زیور آلات سنتی موفق به دریافت مهر اصالت بین‌المللی شدند.
»او افزود: «هنرمندان استان البرز سال گذشته نیز موفق به دریافت ۱۴ مهر اصالت ملی شده اند.
»

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.