تصویر
سه کلینیک درمانی و زیبایی غیر مجاز در البرز تعطیل شدند
05 شهریور 1401 - 11:04
2
دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: سه کلینیک درمانی و پوست و زیبایی غیر مجاز در این استان شناسایی و پلمب شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: سه کلینیک درمانی و پوست و زیبایی غیر مجاز در این استان شناسایی و پلمب شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز روز جمعه با اعلام این مطلب که بازی با جان و سلامت مردم ، خط قرمز بخش نظارتی این دانشگاه است، در خصوص شناسایی این سه کلینیک توضیح داده است که از این تعداد ۲ کلینیک غیر مجاز پوست و زیبایی و یک درمانگاه عمومی بدون مجوز با حضور به موقع کارشناسان و بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان پلمب و به مراجع قانونی جهت پیگیری های لازم معرفی شدند.
این کلینیک ها به دنبال گزارش های مردمی و بازرسی کارشناسان معاونت درمان دانشگاه در گوهردشت و محمد شناسایی شدند که به صورت غیر مجاز در امر پزشکی مداخله می کردند.
بنا براین گزارش، دانشگاه علوم پزشکی البرز از مردم خواست اقداماتی همچون لیزر درمانی و سایر درمان‌های مرتبط با پوست و مو و طب سنتی (ایرانی) را در مراکز پزشکی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی انجام دهند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا به صورت حضوری به کارشناسان نظارت بر درمان یا اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات ستاد دانشگاه علوم پزشکی البرز گزارش دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.