تصویر
سوله شهید فخری زاده برای آموزش کودکان کار اختصاص یافت
31 اردیبهشت 1401 - 13:09
2
رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج از اختصاص سوله شهید فخری زاده به اداره بهزیستی با هدف آموزش کودکان کار خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون ،هنری ، و شورای از اختصاص سوله شهید فخری زاده به اداره بهزیستی با هدف آموزش کودکان کار خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در خصوص ساماندهی و آموزش کودکان کار اظهار کرد: ساماندهی و آموزش کودکان کار با توجه به اینکه این افراد یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر و در معرض خطر جامعه به شمار می آیند اهمیت بسزایی دارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر در حالی که وظیفه شهرداری را محدود به جمع آوری این کودکان از سطح شهر ذکر کرد و افزود : ساماندهی و رسیدگی به کودکان کار جزو وظایف اداره بهزیستی است.
سعیدی با بیان اینکه شورای شهر در موضوعاتی مشابه نیز رویکرد مشارکتی را در پیش می گیرد بیان کرد: به این معنا که اگر شهرداری زمین یا محیطی را در اختیار دستگاهی قرار دهد دستگاه مربوطه موظف است ضمن اعلام برنامه ای که منطلق با اصول ما در کمیسیون فرهنگی و مدیریت شهری باشد امکانات خود را نیز به اشتراک بگذارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری ، ورزشی و اجتماعی تاکید کرد: برای مثال در زمینه کودکان کار ، شهرداری محل را در اختیار بهزیستی می گذارد و این اداره موظف است با به کارگیری مربیان و کادر مورد نیازدر طرح مشارکت کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.