تصویر
سومین رویداد ستر” زیست بوم عفیفانه” اسفندماه در کرج برگزار می شود
26 بهمن 1401 - 8:33
1
بدستور فرماندار کرج و در راستای حمایت از کارآفرینان فعال در حوزه عفاف و حجاب، فرایند اجرایی سومین رویداد ستر در کرج آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بدستور و در راستای حمایت از کارآفرینان فعال در حوزه عفاف و حجاب، فرایند اجرایی سومین رویداد ستر در آغاز شد.

غفاری با اعلام این خبر افزود: دبیرخانه عفاف و حجاب کرج با حمایت فرماندار محترم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرایند اجرایی برگزاری سومین رویداد ستر را در آغاز کرده است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک برای حمایت از بانوان کارآفرین در زمینه ترویج پوشش اسلامی افزود: این سومین رویدادی است که طی یکسال اخیر در زمینه زیست بوم عفیفانه با رعایت الگوهای زیبایی شناسانه درعین تنوع طرح های حوزه عفاف و حجاب توسط فرمانداری کرج برگزار می شود.
غفاری گفت: این بار بخشی از کار را به گروه های فعال در این حوزه سپرده ایم و در این زمینه ضمن حمایت در تمامی فرایندها نظارت هم داریم.
وی با اشاره به تعامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با دبیرخانه عفاف و حجاب کرج برای حمایت از فعالان این عرصه افزود:صنایع دستی و تولیدات مرتبط با طراحی و دوخت نیز به سومین رویداد ستر کرج آمده است و مجموعه ای از توانمندی های بانوان را گردهم آورده ایم.

مشاور اموربانوان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به اهمیت تبیین زیست بوم عفیفانه در میان دختران و بانوان افزود: ظرفیت بانوان در چارچوب الگوی سوم زن ایرانی با توجه به توانمندی های آنان در حوزه پوشاک معرفی می شود.
وی افزود: این رویداد اسفندماه جاری برگزار می شود که زمان و محل برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.