تصویر
سومین نشست خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز  بر گزار شد
29 تیر 1401 - 12:34
3
ایجاد امنیت ، نو آوری ،خلاقیت و کاهش مشکلات صنایع در نشست خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز بحث و بررسی شد .
ارسال توسط :
پ
پ

ایجاد امنیت ، نو آوری ،خلاقیت و کاهش مشکلات صنایع در نشست خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز بحث و بررسی شد .

در نشست مشترک رییس سازمان صمت استان البرز به همراه معاونین صنایع ، بازرگانی معادن و مسئول انجمن ها و تشکل های این سازمان با رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز و اعضای هیئت مدیره در خصوص تفویظ اختیار بعضی از خدمات به خانه استان البرز بحث وبه تبادل نظر پرداختند .
رییس سازمان صمت استان البرز تولد خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز را بسیار مهم بیان کرد و گفت : بسیار خوشبین هستم با مدیریت آقای رضایی و اعضای هیئت مدیره در آینده شاهد یکی از برترین خانه های صمت در کشور باشیم .
ربیعی گفت سازمان صمت استان البرز با تمام قدرت و امکانات از خانه صنعت معدن و تجارت حمایت می کند تا بتوانند خدمات خود را روز به روز گسترده تر و به صاحبان صنعت ارائه دهد.
وی افزود خوشحالم امروز بسیاری از صاحبان صنعت از خدمات سازمان ابراز رضایت می کنند و انتظارم این است یک روز شاهد آن باشم که بگویند خانه بهتر از سازمان صمت است .
رامین ربیعی افزود : تقویت انجمن ها و توسعه آن با حضور سایر صنایع می تواند موجب یک خانه بزرگتر باشد و در عین حال همه کارخانجات صاحب تشکل و انجمن می شوند .
وی استفاده از تجارب خانه های دیگر در سایر نقاط کشور را ضروری بیان کرد و گفت : قطعا" این تعامل و همکاری در قالب بازدید و نشست های مشترک راهکشا است و سازمان صمت هم همکاری لازم را برای سیمینار ها و کلاس های آموزشی را دارد .
وی افزود خیلی از صاحبان صنعت با مباحث جدید و پروانه های این سازمان که قابلیت های مختلفی دارد آشنا نیستند که راهکار های صادرات و امکانات خوب در این حوزه به خوبی تعریف شده که می توانند باطی کردن مباحث آموزشی از مزایای آن بهره مند شوند .
رییس سازمان صمت به بازرسی های مشترک با بازرسان این خانه اشاره کرد گفت ،ظرفیت تشکل ها و انجمن ها در این حوزه می تواند در صد خطا را کاهش دهد و خدمات را گسترده تر نماید .
وی با اشاره به اینکه خانه صنعت محیط امنی برای صاحبان صنعت باید باشد گفت : در نظر داریم تعدادی از خدمات و مجوز ها را به خانه صنعت واگذار کنیم تا انشا الله شاهد اتفاق های خوب در این بخش باشیم .
رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز از تعامل و همدلی خانه باسازمان را مورد تاکید قرار داد و گفت قصد ما ارائه خدمات به صاحبان صنعت معدن و تجارت است و این تعامل باید روز به روز گسترش یابد .
رضا رضایی از اعضای هیئت مدیره خانه البرز تشکر کرد و گفت جمعی که در این خانه مسئولیت دارند کاردان و کار بلد هستند و رسالت این خانه روان سازی و رفع موانع موجود بر سر راه بخش خصوصی استان است .
وی البرز را یکی از مهمترین استان های کشور در حوزه صنعت بیان کرد و گفت : با وجود بیش از ۳هزار واحدصنعتی استراتژیگ ما باید شاهد توسعه و رفع مشکلات آنان بکوشیم و در مسیر توسعه قدمهای بلندی بر داریم در این نشست حسینی ، بوستانی فر ، سیفی معاونین صنایع ، تجارت و معدن و کیانی مسئول انجمن ها و تشکل های سازمان سازمان صمت استان البرز دید گاه ها و نظرات خود را مطرح کردند .
در خاتمه اعضای هیئت مدیره خانه صمت استان البرز با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود تداوم نشست های تخصصی و مشترک ، استفاده از ظرفیت و توان انجمن ها ،به روز آوری و توسعه باد انش روز دنیا ، ایجاد ارامش و امنیت برای تولید کننده ، افزایش بهره وری و نو اوری را مورد تاکید قرار دادند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.