تصویر
سومین نشست قرارگاه جهادی اشتغال شهرستان چهارباغ برگزار شد
02 خرداد 1402 - 9:41
3
سومین نشست قرارگاه جهادی اشتغال شهرستان چهارباغ با حضور مدیران منابع انسانی شرکت های بزرگ کشوری مستقر در چهارباغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


سومین نشست قرارگاه جهادی اشتغال شهرستان با حضور مدیران منابع انسانی شرکت های بزرگ کشوری مستقر در چهارباغ برگزار شد.

با دستور مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ و در راستای پیگیری مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان و کارگروه اشتغال شهرستان،سومین نشست قرارگاه جهادی اشتغال با حضور مدیران منابع انسانی شرکت های بزرگ با مقیاس کشوری مستقر در چهارباغ برگزار شد.
در این نشست ۳ ساعته که به ریاست مجدی رییس اداره تعاون کار و رفاه شهرستان چهارباغ و با حضور
رام برزینی مشاور فرماندار و جمعی از مدیران منابع انسانی شرکت های صنعتی بزرگ مستقر در شهرستان برگزار شد،طرفین نسبت به ارائه مشکلات و مسائل خود اقدام کردند .
مجدی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارباغ از مدیران حاضر در این نشست خواست، در اسرع وقت نسبت به تشکیل تشکل صنفی با محوریت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در جهت پیگیری مشکلات و ارایه نظرات خود در یک فرایند قانونی و حقوقی اقدام نمایند .
رام برزینی مشاور فرماندار از پیگیری و حمایت ویژه مهندس جعفری نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ از مجموعه های صنعتی و تولیدی سخن گفت، وی از برنامه ریزی های انجام گرفته در جهت بازدید هفتگی جناب اقای فرماندار از واحد های صنعتی و تولیدی در جهت رفع موانع تولید و هم اندیشی با کارفرمایان و کارگران خبر داد .
رام برزینی در بخشی سخنان خود از زحمات فراوان صاحبان صنایع در جهت حفظ فرایند تولید، با وجود مسایل متنوع از جمله کمبود نیروی کار و .
.
.
و تشکر نمود .
مشاور فرماندار در پایان از مدیران منابع انسانی صنایع مستقر در شهرستان خواست،در جهت کاهش نرخ بیکاری و افزایش سرانه اشتغال ،در اسرع وقت نسبت به احصا ظرفیت های شغلی موجود و هم چنین ارائه شرایط جذب کارگری به تفکیک صنایع موجود در جهت تشکیل بانک اطلاعاتی مشاغل اقدام نمایند و هم چنین تا برگزاری جلسه آتی این کارگروه، نسبت به تنظیم نامه ای در خصوص ارایه پیشنهادات خود در جهت رشد تولید و رفع موانع جهت انعکاس در کارگروه اشتغال استان اقدام نمایند .
شایان ذکر است،سومین نشست قرارگاه جهادی اشتغال شهرستان چهارباغ به میزبانی شرکت چاشنی در روز دوشنبه ۱ خرداد ماه برگزار شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.