تصویر
سپاه را عزت و اقتدار کشور می‌دانیم و در خدمتگزاری آماده‌ایم
22 مهر 1400 - 9:20
8
رییس شورای اسلامی شهرنظرآبادگفت: سپاه را عزت و اقتدار کشور می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در خدمت به مردم رضایت الهی را کسب کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای اسلامی شهرگفت: سپاه را عزت و اقتدار کشور می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در خدمت به مردم رضایت الهی را کسب کنیم.

اکبرزاده به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد در دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه این شهرستان اظهار داشت: امیدواریم در این دوره شورا پاسدار جمهوریت نظام اسلامی باشیم و با خدمتگزاری به مردم به طرفداران نظام بیفزاییم.
وی با بیان اینکه نحوه انتخاب مردم بیانگر مطالبات آنها از شورای شهر جدید است اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بر اساس یک برنامه و با اولویت‌بندی این مطالبات مردمی را پاسخ بدهیم.
اکبرزاده بیان کرد: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند و همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
به گفته رییس شورای اسلامی نظرآباد؛ پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار بزرگی است که از اجر عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.