فرمانده سپاه استان البرز سپاه پاسداران را ستون وخیمه انقلاب دانست واذعان کرد: این ستون وخیمه تشکیل شده ازبسیجیان و پاسدارانی که در راه دفاع از این نظام و انقلاب و سرافرازی و سربلندی این ملت و نظام زحمت می کشند.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسمیبه مناسبت هفته عقیدتی و بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از مسئولین ، اساتید ، معلمان و مربیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) این استان در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد با اشاره به اهمیت شغل معلمی گفت: اگر امروز ایران عزیز در عرصه های مختلف علمی، و تعیین کننده و اثرگذار است و به موفقیت های زیادی دست یافته و به جایگاه خوبی رسیده به برکت زحمات معلمان است.
وی سرمایه انسانی را بزرگترین سرمایه هر کشور دانست و خاطرنشان کرد: منظور ما از معلم، همه مربیان نظامی، تربیتی و معلمان مدارس هستند؛ کسی که نامش به عنوان معلم خطاب می شود باید بر خود ببالد زیرا معلمی شغل انبیاست.
آن ها نسلی را تربیت می کنند که قرار است زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) باشد لذا هر چه برای این نسل کار کنیم اجر و پاداش دوچندان خواهیم داشت.
فرمانده سپاه استان البرز سپاه را ستون و خیمه انقلاب دانست و اذعان کرد: این ستون و خیمه تشکیل شده از بسیجیان و پاسدارانی که در راه دفاع از این نظام و انقلاب و سرافرازی و سربلندی این ملت و نظام زحمت می کشند و این نیروها که قرار است سکان داران این نظام و انقلاب باشند و این کشتی را تا رسیدن به سرمنزل مقصود همراهی کنند، توسط مربیان و معلمان تربیت می شوند، پس معلمان وظیفه سنگینی دارند.
سردار حیدرنیا با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سپاه را یک نهاد پیش برنده و پیش رونده می دانند، اضافه کرد: اگر ما می خواهیم امروز به عنوان یک نهاد پیش رونده و پیش برنده به خوبی به وظیفه خود عمل کنیم ، نیازمند انسان های خودساخته ای هستیم که پرورش و تربیت آن ها بر عهده معلمان است بنابراین جایگاه مربیان در جامعه، جایگاه بسیار رفیعی است.
وی با اشاره به روایات و احادیث فراوان از ائمه اطهار (ع) در مورد شان، منزلت و جایگاه معلم در جامعه و با بیان اینکه هنر معلمی در معنای عام، حرکت از ظلمت به سوی نور است تاکید کرد: معلمان سازنده فکر و عمل نسل آینده هستند و به واسطه این که سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی است و قرار است برای سایر نهادها و دستگاه ها در کشور الگو باشد بالطبع پاسداران و نیروهای خدمتگذار در این نهاد انقلابی نیز باید الگوی برتر باشند.
فرمانده سپاه استان البرز اظهار کرد: اگر امروز در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و جنگ نرم شاهد مشکلاتی هستیم به واسطه این است که حوزه تعلیم و تعلم در برخی از مقاطع مورد غفلت واقع شده است، اما در همین زمان هم می بینیم هر جا خوب کار کردیم نسلی مانند محسن حججی و دیگر شهدای عزیز و گرانقدر تربیت شدند و ایران را سربلند و سرافراز کردند.
وی با اشاره به تهدیدات دشمن در سه حوزه سخت، نیمه سخت و نرم مطرح کرد: ما در راستای بازدارنگی در تهدیدات سخت و نیمه سخت خوب عمل کردیم و امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که هیچ کشوری حتی قدرت های قدار دنیا جرات تجاوز به این کشور را ندارند، وقتی حاج قاسم ما را به شهادت رساندند فرزندان دلیر شما در نیروی هوافضا موشک های غران خود را به پایگاه عین الاسد فرود آوردند و دشمن جرات نکرد حتی یک گلوله به سمت ما شلیک کند.
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ناآرامی ها و فتنه های ایجاد شده از زمان انقلاب تاکنون تصریح کرد: ما در حوزه های نیمه سخت موفق شدیم فتنه های عمیق و سنگین را مدیریت کنیم اما دشمن در جنگ نرم هجمه سنگینی وارد آورده و فکر، اندیشه و تفکر نسل ما را هدف قرار داده است.
این جنگ نرم، جنگ سختی است زیرا دشمن، عیان و آشکار نیست و هجمه های آن به شدت مخرب است.
سردار حیدرنیا ادامه داد: امروز دشمن ذهن جوان ما را مورد هدف قرار داده و اهمیت این موضوع، مسئولیت معلمین و مربیان را صدچندان می کند، ما در حوزه تفکری، جنگ نرم، ایدئولوژی و اندیشه نیاز به کار مضاعف داریم و این حوزه فکری و اندیشه ای در سپاه به خوبی ساری و جاری است هر چند توقع ما این است که باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم انتظار رهبر انقلاب از فرزندان خود در سپاه دارند را برآورده کنیم.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر