تصویر
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین بوده است
25 بهمن 1402 - 10:21
2
امام جمعه و فرماندار شهرستان به فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و همکاران کادر سپاه شهرستان بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار دیدار و تبریک گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه و فرماندار شهرستان به فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و همکاران کادر سپاه شهرستان بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار دیدار و تبریک گفتند.

مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه به همراه مهندس چگینی معاون و مهندس میرفلاح مشاور فرماندار، سرهنگ چراغی رئیس محترم فراجای شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از کادر این مجموعه به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار در دفتر امام جمعه محترم شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
امام جمعه معزز و فرماندار شهرستان چهارباغ در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اتفاق به این مهم اشاره داشتند که: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد مردمی در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین و همیشه پشتیبان انقلاب و مردم بوده و در بحث های گوناگون از جمله جهاد سازندگی،سختی های مختلف بمانند سیل و زلزله و کرونا نیز بارها دیده و لمس کرده ایم که بی منت و در بزنگاه ها پای کار بوده اند.
سپاه حافظ انقلاب و ارزشهاست و پاسداران عزیز خط مقدم دفاع از انقلاب و ارزشها هستند و به راستی که چنین روز فرخنده و بزرگی زیبنده روز پاسدار است.
گفتنیست امام جمعه و فرماندار شهرستان در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های مجموعه سپاه در کنار سایر نیروهای خدوم انتظامی و نظامی برای ایجاد امنیت و حراست از آرامش جامعه، از فرمانده محترم سپاه شهرستان و کادر همراه و حاضر در جلسه با اهداء لوح از زحمات پاسداران این نهاد انقلابی تجلیل نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.