دکتر حسین بغدادی فرماندار شهرستان در پی اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران، با صدور پیامی سپاه را پرچمدار مبارزه باتروریسم درجهان دانست.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده اند بیگانگان جنگ ترکیبی، چندلایه و شومی را آغاز نموده و هرروز برگ جدیدی از این دشمنی را عیان میکنند.

اما دنیا بداند از نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون، همواره و همیشه این سپاه پاسداران بوده که خالصانه و جان بر کف در مسیر آبادانی ایران اسلامی، خدمت رسانی به نیازمندان و بهبود وضعیت مناطق کم برخوردار، پاسداری از امنیت کشور همگام و همسو با نیروی خدوم انتظامی و.
.
.
کوشیده و هربار دشمن متجاوز را ناکام تر از بار پیشین گذارده و اگر گمان داشته اند با تلاش بیهوده در راستای تخریب چهره سپاه در جهان خواهند توانست نقشه های شوم خود را عملی کنند سخت در اشتباه اند.
مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی به حدی بصیر، آگاه و هوشیار هستند که خوب را از بد و دوست را از دشمن تشخیص داده و همچون رشادت های هموطنان دلیرمرد و شیرزن در هشت سال دفاع مقدس اجازه دخالت درامورات کشور را به دشمنان را نخواهند داد.
هرآنکس که ذره ای فریب دشمن را خورده یا حیله هایی علیه ایران اسلامی درسر دارد بداند کودک و بزرگسال، پیر و جوان، زن و مرد همه همگام و متحد برای آبادانی وطنمان هستیم و همانطور که بیگانگان را بیش از ۴۴سال است در حسرت دخالت در امورات کشورمان گذارده ایم از این پس نیز این اجازه را به آنها نخواهیم داد و تمام نقشه هایشان را باتوکل برخدا و رهبری مقتدرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) نقش بر آب خواهیم نمود.
امروز مردم درمنطقه خاورمیانه تجربه شیرین حذف حکومت داعش که دست پرورده آمریکا و اروپا بود را درخاطر خود دارند و آن رامرهون فداکاری جانبرکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

دشمنان بدانند در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همه ما حاج قاسمیم و دشمنانمان ناکام تر از همیشه خواهندبود.

حسین بغدادی
خادم مردم ولایتمدار و فرماندار شهرستان

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر