تصویر
سکوت برخی منتخبین مردم در مقابل عوامل آشوبگر اوج بی انصافی
23 آذر 1401 - 11:52
2
بسیج رسانه استان البرز با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم طرح واقعیت ها از آشوب های اخیر، خطاب به معدود مسوولانی که بعضا با رای مردم در مسند مدیریت تکیه زده اند اعلام کرد: "این آقایان باید پاسخگوی سکوت و یا صحبت های دو پهلو و غیر منطقی خودشان باشند، چراکه اینگونه اعمال ناشایست به معنای کسب رضایت افراد گستاخ و منحرف است.
ارسال توسط :
پ
پ

بسیج رسانه استان البرز با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم طرح واقعیت ها از آشوب های اخیر، خطاب به معدود مسوولانی که بعضا با رای مردم در مسند مدیریت تکیه زده اند اعلام کرد:
"این آقایان باید پاسخگوی سکوت و یا صحبت های دو پهلو و غیر منطقی خودشان باشند، چراکه اینگونه اعمال ناشایست به معنای کسب رضایت افراد گستاخ و منحرف است.
در این بیانیه ضمن اشاره به سخنان ارزشمند اخیر استاندار محترم که گفته اند : "هیچ توطئه ای نمی تواند ما را از پیشرفت متوقف کند" آمده است: جای تاسف است که معدودی از مسوولان ما با سخنان و یا در هاله ای از سکوت و رفتار دوگانه سعی دارند در مقابله با آشوبگران واقعیت های انقلاب اسلامی را مطرح نکنند.
در این بیانیه تصریح شده است: این آقایان مسوول که با رای مردم ظاهرا وظیفه خدمتگزاری را بر عهده دارند باید این حقیقت انکارناپذیر را باور کنند که سخنان و برخورد های دوگانه آنان در اذهان و افکار عمومی مردم مومن، انقلابی و سلحشور استان البرز نقش بسته و باید در موقع مناسب پاسخگوی اعمال و رفتارشان باشند.
در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان البرز با تاکید بر این نکته که "زمان برای هیچ کس نه متوقف می شود، نه بر می گردد و نه اضافه خواهد شد" تاکید شده است: سازمان بسیج رسانه البرز وظیفه می داند دلایل سکوت و بی تفاوتی آقایانی که نسبت به وقایع اخیر موضع روشن و واضح خود را مطرح نکرده اند را تا حصول نتیجه پیگیری کند.
در این بیانیه همچنین از ائمه محترم جمعه و جماعات استان درخواست شده است، در برابر سکوت خواص در خصوص رعایت کامل شئونات اسلامی به ویژه حجاب با قاطعیت موضع گیری نمایند.
در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اظهارات اخیر فرمانده محترم سپاه پاسداران امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز که گفته اند "امروز بسیاری از خواص به ظاهر انقلابی دچار خطای محاسباتی شده و در موضعگیری و دفاع از ولایت ، اسلام و انقلاب مردود شده اند" تاکید شده است: مدیران دستگاه های اجرایی استان شرعا، عرفا و قانونا موظف هستند نسبت به شناسایی و برکناری آندسته از کارکنانی که با عوامل ایجاد اغتشاش همراه بوده و آب به آسیاب دشمن ریخته اند اقدام نمایند.
# منبع ایرنا برچسب ها: بسیج رسانه استان البرز با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم طرح واقعیت ها از آشوب های اخیر، خطاب به معدود مسوولانی که بعضا با رای مردم در مسند مدیریت تکیه زده اند اعلام کرد: بسیج رسانه استان البرز با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم طرح واقعیت ه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.