تصویر
سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج منطقه رجائی شهر برگزار شد
05 شهریور 1402 - 13:07
5
سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح محلات و پایگا‌های بسیج حوزه ۲۲۰حضرت هاجر(س) ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)، در ۱۰ عنوان رشته برگزار شد‌.
ارسال توسط :
پ
پ

سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح محلات و پایگا‌های بسیج حوزه ۲۲۰حضرت هاجر(س) ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)، در ۱۰ عنوان رشته برگزار شد‌.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲۲۰حضرت هاجر(س) اظهار کرد: سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ویژه خواهران با حضور کودکان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ در سطح محلات رجائی شهر و پایگاهای بسیج این حوزه، در مسجد قائم و با ۱۰ عنوان رشته، برگزار شد.
وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات در سطح حوزه و پایگاه های بسیج با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن برگزار شد که شرکت کنندگان در سنین کمتر از ۶ سال و سنین بالای ۶ سال به صورت فردی به رقابت پرداختند.
وی افزود: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مرحله و مسابقات به منظور ارتقا آموزش قرآن شرکت کنند.
فرمانده حوزه ۲۲۰حضرت هاجر(س) تصریح کرد: مسابقات خواهران در ۱۰ عنوان رشته حفظ، ترتیل خوانی سوره ها، صحیح خوانی و غیره برگزار شد و برترین ها به مرحله ناحیه ای که در ماه آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا می کنند.
وی در پایان افزود: در روزهایی که استکبار جهانی و شیاطین به قرآن نورانی جسارت می‌کنند، آشنایی نسل های دهه هشتادی و نودی با مفاهیم و حفظ قرآن کریم از اهداف برگزاری این مسابقات است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.