تصویر
سیستم آزمایشی مدیریت یادگیری شاد در استان البرز آغاز به کارکرد
14 دی 1401 - 13:57
4
سیستم آزمایشی مدیریت یادگیری شاد روز چهارشنبه با حضور مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان البرز آغاز به کار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سیستم آزمایشی مدیریت یادگیری شاد روز چهارشنبه با حضور مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان البرز آغاز به کار کرد.

علی باقرزاده در آیین آغازین این طرح آزمایشی در استان البرز گفت: از امروز به مدت ۲ هفته این سیستم به صورت آزمایشی در استان البرز فعالیت خواهد داشت و از بهمن ماه امسال در تمام مدارس کشور به اجرا درمی آید.
وی با بیان اینکه ، شاد به عنوان بزرگترین اپلیکیشن کشور، زمینه آموزش آینده سازان را در زمان شیوع کرونا به وجود آورد، یادآور شد: این بستر که اکنون به یکی از زیست بوم های بزرگ الکترونیکی کشور تبدیل شده است به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت .
مشاور وزیر آموزش و پرورش یاد آورشد: در نظام تعلیم و تربیت، همچنان درگیر مدل سنتی و فیزیکی هستیم درحالی که مخاطبان ما وارد اکوسیستم دیگری شده اند.
باقرزاده تصریح کرد: شبکه داخلی شاد در برخی از روزهای سال بین ۱۳ تا ۱۴ میلیون کاربر نیز در روز داشته و در برخی از استان‌ها بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان در روزهای تعطیل آموزش‌های مجازی خود را از طریق این پیام رسانی دریافت می‌کنند.
مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد با بیان اینکه باید درصدد اصلاح مدل های قبلی تعلیم و تربیتی باشیم زیرا فضای مجازی تمام ارکان را دچار تحول کرده است، عنوان کرد: سیستم مدیریت یادگیری در بستر شبکه دانش آموزی شاد دارای ویژگی های بسیار خوبی است که می تواند پاسخ گویی بیشتری به نیاز مخاطبان داشته باشد.
باقر زاده اظهارکرد: ابزارها و امکانات شاد نسبت به قبل افزایش یافته است به گونه ای که روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ سوال در آن مورد جستجو قرار می گیرد.
وی گفت: در این سیستم دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس همانند گذشته ورود پیدا می کنند و در چهار بخش آزمون، تکالیف ، درس نامه و تکالیف زیر پوشش قرار می گیرند.
مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد تاکید کرد: دانش آموزان در سیستم مدیریت یادگیری شاد می توانند تکالیف خود را به صورت عکس یا فایل برای معلمان خود بارگذاری کنند و امکان برگزاری آزمون تستی و تشریحی و تصحیح آن ، حضور و غیاب ، ثبت نمرات ، ارتباط همزمان معلم با دانش آموز از دیگر ویژگی های این شبکه ارتباطی رایگان است.

منبع ایرنا برچسب ها: سیستم آزمایشی مدیریت یادگیری شاد روز چهارشنبه با حضور مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان البرز آغاز به کار کرد.
سیستم آزمایشی مدیریت یادگیری شاد روز چهارشنبه با حضور مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان البرز آغاز به کار کرد.
علی ب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.