تصویر
سیستم مدیریت یکپارچه پارکینگ های شهر در بستر گوشی همراه در سال آتی انجام خواهد شد
24 بهمن 1402 - 9:16
2
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج کفت: سیستم مدیریت یکپارچه پارکینگ های شهر در بستر گوشی همراه در سال آتی انجام خواهد شد محمد اسدیان در یکصدو شصت و پنجمین جلسه تلفیق شورای اسلامی شهر کرج که برگزار شد، گفت: عدم وجود نرم افزار مناسب جهت بهره برداری شهروندان موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان در شناسایی پارکینگ های دارای ظرفیت گردیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کفت: سیستم مدیریت یکپارچه پارکینگ های شهر در بستر گوشی همراه در سال آتی انجام خواهد شد
محمد اسدیان در یکصدو شصت و پنجمین جلسه تلفیق شورای اسلامی که برگزار شد، گفت: عدم وجود نرم افزار مناسب جهت بهره برداری شهروندان موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان در شناسایی پارکینگ های دارای ظرفیت گردیده است.
اسدیان افزود : بهره گیری از پارکینگ بخشی از سیستم ترافیک است و نبود مدیریت یکپارچه در سیستم حمل و نقل و ترافیک شهر کرج موجب هدر رفت انرژی و سوخت و اتلاف وقت شهروندان گردیده است وی افزود: هوشمندسازی پارکینگ‌های در اختیار شهرداری می‌تواند برای رانندگان کاربرد شناسایی پارکینگ خالی را داشته باشد و نصب دوربین پلاک خوان در ورودی پارکینگها جهت ارتقا مسائل امنیتی و موثر است.
اسدیان افزود: این نرم افزار می‌تواند سیستم جامع تعمیر و نگهداری را اصلاح کند و در خدمات رسانی به شهروندان موثر باشدشایان ذکر است در حال حاضر ۹ پارکینگ در اختیار شهرداری است که در سال آتی به ۲۲ پارکینگ افزایش می یابد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.