تصویر
سیل جاده چالوس بدون خسارت جانی منجر به مرگ بود
20 خرداد 1402 - 11:32
1
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات، بحران سیل و ریزش کوه در جاده چالوس مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشته ایم.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات، بحران سیل و ریزش کوه در جاده چالوس مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشته ایم.

احمد مهدوی اظهار کرد: نیروهای فوریت‌های پزشکی از لحظات اولیه وقوع سیل محور -چالوس حضور داشتند.
وی بیان کرد: با حضور به موقع نیروهای امدادی و نجات، بحران سیل و ریزش کوه در جاده چالوس مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشتیم.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز تصریح کرد: با وقوع سیل در محور کرج – چالوس نیروهای اورژانس از دقایق اولیه در کنار مردم حضور داشتند و همه پایگاه‌ها در حالت آماده باش قرار داشتند.
وی خاطرنشان کرد: اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس از دقایق اولیه در منطقه مستقر شدند.
مهدوی گفت: در روز جمعه مورخ نوزدهم خرداد ماه ارزیابی منطقه توسط رئیس اورژانس و استاندار البرز توسط بالگرد مرکز فوریت‌های پزشکی انجام شد.
وی متذکر شد: انتقال یک مصدوم از روستای واریان که در گل و لای گیر کرده بود توسط بالگرد به مرکز درمانی با موفقیت انجام شد.
منبع مهر برچسب ها: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات، بحران سیل و ریزش کوه در جاده چالوس مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشته ایم.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: با حضور به موقع نیروهای امداد و ن

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.