تصویر
شاخص مسئولیت اجتماعی یکی از مولفه های کارآفرینی برتر خواهد بود
26 بهمن 1401 - 15:05
2
مدیرکل توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با در آیین چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر و اولین برنامه تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی، با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در سطح کشور گفت: .
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه با در آیین چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر و اولین برنامه تجلیل از واحدهای فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی، با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در سطح کشور گفت: .
.
.

تاکنون ۱۴ دوره جشنواره کارآفرینان برتر در سطح کشور برگزار شده است و در این ادوار بیش از ۳۰۰۰ کارآفرین برتر استانی و ۱۸۰ کارآفرین برتر ملی انتخاب شده اند.
در چهاردهمین دوره کارآفرینان برتر نیز شاهد ثبت نام ۶ هزار نفر کارآفرین در سامانه تخصصی این جشنواره بودیم و پس از داوری های صورت گرفته ، دویست کارآفرین برتر استانی و ۲۰ کارآفرین برتر ملی توسط کمیته‌های علمی و داوری انتخاب شدند.
علی زند وکیلی در ادامه گفت: در هفته آتی جشنواره ملی تجلیل از کار آفرینان برتر ملی با حضور معاون محترم اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد که کارآفرینان برتر ملی مورد تجلیل و قرار خواهند گرفت.
وی در ادامه گفت: تفاوت عمده جشنواره کارآفرینان برتر وزارتخانه با جشنواره های سایر مجموعه ها در این است که پس از اتمام و انتخاب کارآفرین برتر ، آنان در مجموعه ای به نام کانون کارآفرینان برتر گرد هم آمده و در تشکلی که به ریاست استاندار و با حضور مدیران استانی و بخش های مرتبط به جامعه کار و تولید در قالب انتخابات استانی شکل گرفته و از ظرفیت‌های آنان در توسعه کارآفرینی استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: پیشنهاد من این است که با توجه به ابداع اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در دوره‌های آتی، شاخص مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از مولفه های مهم و تاثیرگذار در انتخاب کارآفرین برتر مورد لحاظ قرار بگیرد و از این تقارن هوشمندانه و ارزشمند استان البرز در موضوع مسئولیت اجتماعی و کارآفرینی برتر هم تقدیر و تشکر می کنم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.