تصویر
شاداب سازی ۶۴ مدرسه در طرح شهید عجمیان در البرز
12 شهریور 1402 - 9:50
1
سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در‌ گفتگویی از بهسازی و شاداب‌سازی ۶۴ مدرسه در طرح شهید عجمیان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در‌ گفتگویی از بهسازی و شاداب‌سازی ۶۴ مدرسه در طرح شهید عجمیان خبر داد.

وی افزود:طرح شهید عجمیان با هدف استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی، مردمی و دانش‌آموزان خدام در راستای بهسازی و شاداب‌‌ سازی فضای مدارس مناطق کم برخوردار در زمینه‌های رنگ آمیزی، زیباسازی، تعمیرات جزئی میز و صندلی و ایحاد حیاطی پویا در دستور کار قرارگاه جهادی عدالت تربیتی قرار دارد.
حسینی افزود: در این طرح سهمیه اختصاص یافته به استان ۳۵۰ مدرسه کم برخوردار بوده که بیش از ۲۱۶ مدرسه گروه هدف، درخواست خود را در سامانه ثبت و به تایید رسیده است.
وی اظهار داشت: تاکنون ۶۴ مدرسه در سطح استان توسط گروه های جهادی بهسازی شده و آماده پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هستند؛ همچنین ۵۹ مدرسه نیز روند شاداب سازی آن تا قبل از شروع سال تحصیلی به اتمام خواهد رسید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در پایان تصریح کرد: فعالیت های صورت گرفته در طرح شهید عجمیان ارتقا عدالت تربیتی و افزایش دسترسی دانش آموزان به خدمات آموزشی و پرورشی با کیفیت را به دنبال دارد که این خود مسیری برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر و بازگشایی هرچه باشکوه‌ تر مدارس است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.