تصویر
شبکه گاز سراسری در بخش صنعت البرز توسعه می یابد
16 شهریور 1401 - 14:14
2
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: برای کاهش آلودگی هوا و پاکیزگی محیط زیست ، شبکه گاز سراسری در شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی این استان توسعه می یابد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: برای کاهش آلودگی هوا و پاکیزگی محیط زیست ، شبکه گاز سراسری در شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی این استان توسعه می یابد.

سیدرضا غفاریان گفت : مصرف گاز طبیعی علاوه بر مزیت‌های زیست محیطی، منجر به کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش قابلیت اطمینان بهره‌برداری در صنایع نسبت به سوخت مایع می شود.
وی ادامه داد: در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب به سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، گاز طبیعی به عنوان محور توسعه و تولید، در اشتغال آفرینی و رونق کسب و کارهای موجود نقش بسیار موثر و اساسی دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با تاکید بر برنامه جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوخت‌های مایع گفت: بیش از ۲۲۶ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۶ متر مکعب گازطبیعی در سه ماهه نخست امسال در بخش صنایع استان البرز به مصرف رسیده است.
غفاریان اظهار داشت: در مجموع بیش از یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۳۵ مترمکعب گاز طبیعی در سه ماهه نخست امسال در استان البرز مصرف شده است.
وی افزود: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مصرف گاز سی ان جی در سطح استان بیش از ۶۷ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۱۹۷ متر مکعب بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: هم اکنون این شرکت توانسته در برنامه‌ریزی‌های مربوط به گازرسانی به بخش‌های صنعتی، تجاری، عمومی و بخش خانگی به اهداف تعیین شده خود دست یابد.
شرکت گاز استان البرز حدود یک میلیون مشترک در بخش های خانگی ، تجاری ، صنعتی ، ، اداری و امثال آن دارد.
۹۹.
۹ درصد جمعیت شهری و حدود ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان البرز تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار دارد منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.