تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

شرایط سینما هجرت کرج مناسب نیست
25 تیر 1401 - 14:22
2
رییس حوزه هنری البرز گفت: شرایط سینما هجرت کرج مناسب نبوده و با این وضعیت خیلی نمی توان انتظار داشت که از سوی مردم مورد استقبال قرار بگیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس حوزه هنری البرز گفت: شرایط سینما هجرت مناسب نبوده و با این وضعیت خیلی نمی توان انتظار داشت که از سوی مردم مورد استقبال قرار بگیرد.

« محمد مهرابی» در نشستی با خبرنگاران در اداره کل تبلیغات اسلامی البرز افزود: برای ساماندهی این سینما حدود ۱۰ سال است که مقرر شده زمینی از سوی مدیریت شهری به ما داده شود اما طی این مدت هیچ اتفاقی نیافتاده و می توان گفت که کار در اولویت مجموعه قرار ندارد.
وی اضافه کرد: این در حالی است که در ماه های اخیر شاهد فرونشستی نیز در اطراف سینما هجرت بودیم که سبب تعطیلی چند روزه آن شده بود اما با پیگیری ها موفق شدیم تا بار دیگر این سینما را به چرخه فرهنگی بازگردانیم.
مهرابی ضمن گلایه از اینکه تمرکز مدیریت شهری بیشتر به سمت کارهای و اجرای طرح های عمرانی است اظهار داشت: در دوره های قبلی شورا مقرر شده بود که به جای این سینما زمینی برای ساخت پردیس سینمایی که در واقع امتیاز بزرگی برای خود مجموعه مدیریت شهری است به ما بدهند که ما با اعتبار ملی آن را بسازیم اما با انتخابات و تغییرات صورت گرفته در مدیریت شهری این کار همچنان بر زمین مانده است.
وی با بیان اینکه حوزه هنری در خصوص هزینه کردن برای سینما هجرت در بلاتکلیفی قرار گرفته است گفت: در حالی که در همین ایام کرونایی در دیگر استان های کشور شاهد ساخت ۲۰۰ سالن سینمایی بودیم اما در البرز به دلیل نداشتن هماهنگی هیچ اتفاق مثبتی را شاهد نبودیم.
مهرابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شایعات پخش شده در فضای مجازی مبنی بر تغییر کاربری در سالن های سینمایی پرشین تصریح کرد: سینما پرشین برای تغییر کاربری برنامه ای در دست ندارد و این موضوع تنها یک شیطنت رسانه ای بوده است.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.