تصویر
شروع به کار قرارگاه مردمی بانوان شهر مشکین‌دشت
23 خرداد 1402 - 15:06
شناسه : 563592
5
پیرو منویات مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ رئیس جمهور محترم که فرمودند:《حضور مردم در همه مسائل، حل کننده مشکلات است [.


پیرو منویات مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ رئیس جمهور محترم که فرمودند:《حضور مردم در همه مسائل، حل کننده مشکلات است [.
.
.
] و حضور مردم جایگزین دیگری ندارد》ایشان مشارکت مردم در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت را بعنوان رئوس محورهای مردمی سازی دولت دانستند؛ ناظر به این ماموریت و بیانات معظم‌له، شورای اسلامی شهر مشکین دشت با اولویت قراردادن مباحث زنان و خانواده، اقدام به بازشناسی ظرفیتهای مردمی و تشکلهای فعال و حلقه‌های میانی مستعد در این حوزه زنان نمود.

مهندس اسدپناه رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر در خصوص قرارگاه مردمی افزود؛ با برگزاری جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی، قرارگاه فرهنگی، و ورزشی بانوان توسط مجموعه‌های فعال در ۸ کمیته تخصصی شامل: مواسات، کودک و نوجوان، ورزش، عفاف و حجاب، اشتغال و کارآفرینی، تحکیم خانواده،سلامت، آموزش و بهداشت‌ و ۳ مشاور: فرهنگی، اجتماعی و جوانان و ۱ دبیر ایجاد گردید.
اسدپناه در ادامه افزود؛ این قرارگاه با هدف شناسایی، هماهنگی، پشتیبانی، راهبری و ایجاد مسئولیت و تعهد در بانوان شهر در ۱۲ محله و تسهیل‌گیری برای مشارکت آنان در برنامه‌های شهری و مطالبه‌گری از ادارات مرتبط، به دنبال پدید آوردن حرکت عملی و ملموس در مبحث مردمی سازی بوده و امیدواریم در تقویت ایمان و امید زنان و خانواده‌های شهر نقش‌آفرینی نماید.

در بخشی دیگر خانم کریمی دبیر قرارگاه، رئیس و اعضای کمیته ها رو معرفی و در خصوص وظایف هریک از کمیته ها توضیحاتی را ارائه نمود.
در این جلسه نیز مسؤلین ادارات شهرستان از جمله؛ کمیته امداد امام خمینی (ره)، خاتم الاوصیا، بهزیستی و اداره فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری مشکین دشت حضور داشتند و ضمن معرفی برنامه ها و ظرفیت‌های اداره مطبوع خود آمادگی خود را جهت هماهنگی و همکاری با قرارگاه بانوان اعلام نمودند.
همچنین خانم درخشان مسؤل کمیته مواسات ضمن تشکر از حضور مراکز خیریه در جلسه، توضیحاتی درخصوص فعالیت های برنامه ریزی شده ارائه و از مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و خیرین محترم در همه زمینه ها جهت همکاری و هم افزایی در این کمیته دعوت بعمل آورد.
شهروندان محترم جهت ارتباط با دبیر قرارگاه می توانند به دفتر شورای اسلامی شهر مراجعه نمایند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.