معاون شهردار و رئیس سازمان ، و گفت: هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی محلات ، با تکمیل ثبت نام تیم‌های مینی والیبال و بوکس آغاز شد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری امروز؛ با اشاره به آغاز هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج، اظهار کرد: با توجه به کامل شدن ظرفیت ثبت نام در دو رشته پر طرفدار مینی والیبال و بوکس، گروه‌بندی نفرات و جدول مسابقات تنظیم و پس از قرعه کشی، مسابقات این دو رشته با حضور پرشور شهروندان کرجی و علاقه‌مندان و خانواده‌های ورزشکاران، در سالن ورزشی شهدای شهرداری کرج و سالن بوکس شهید عجمیان آغاز شد.
وی افزود: در رشته مینی والیبال، استقبال کم نظیری صورت گرفته و تعداد ۲۱۷ تیم که شامل تیم‌های دختران و پسران است، در رده‌های سنی مختلف باهم به رقابت خواهند پرداخت.
بیان داشت: رشته زیبای بوکس، شاهد استقبال پرشور علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته قرار گرفته و در سطح بالا و در کلاسِ ملی، تعداد ۲۱۸ بوکسور را میزبانی می‌کند که این ورزشکاران در چهار روز با هم رقابت خواهند کرد.
اشتری گفت: رویداد بزرگ ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج، یک جشنواره بزرگ ورزشی با ۲۰ رشته متنوع و جذاب و پر مخاطب است که در سطح ملی می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی شهرهای کشور و با محوریت محله‌های شهری خودنمایی کند.

شروع طوفانی مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج

شروع طوفانی مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج

منتشر شده در تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

تصویر