تصویر
شروع گرامیداشت هفته محیط زیست با پایش از صنایع مستعدآلودگی
17 خرداد 1402 - 12:08
3
محمدمحمودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست نظرآباد با شروع گرامیداشت هفته محیط زیست پایش صنایع مستعد آلایندگی شدت بیشتری به خود گرفته است.
ارسال توسط :
پ
پ


محمدمحمودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست با شروع گرامیداشت هفته محیط زیست پایش صنایع مستعد آلایندگی شدت بیشتری به خود گرفته است.

محمودی در این خصوص افزود در کنار برنامه های گرامیداشت هفته محیط زیست که سعی شده است به روزشمار هفته یاد شده نزدیک باشد پایش صنایع سرعت بیشتری به خود گرفته است و در دستور کار قرار گرفته است.
وی یادآور شد در این پایش به برخی از صاحبان صنایع که ضوابط زیست محیطی را رعایت نکرده بودند تذکرات لازم ابلاغ شد تا در زمانبندی مشخصی در ریل قوانین محیط زیست قرار بگیرند.
محمودی همچنین اظهار داشت :با شعار محیط زیست مردم پایه در صورت هرگونه تخلف زیست محیطی همشهریان میتوانند از طریق سامانه ۱۵۴۰بصورت شبانه روزی با این اداره در تماس باشند و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت بکنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.