پ
پ
شرکت گاز استان برنامه دقیقی برای تامین گاز صنایع ارائه دهد

استاندار البرز گفت: فرایند تامین سوخت جایگزین برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید بازنگری و تسهیل شود تا این روند اختلالی در تامین سوخت و فعالیت واحدها ایجاد نکند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی ظهر امروز _یکشنبه ششم آبان_ در نشست با مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: می‌توان مکانیزمی طراحی کرد که مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان در فرایند تأمین و توزیع گازوئیل مورد نیاز شهرک‌ها دخیل باشند.

وی افزود: در این راستا علاوه بر اینکه روند توزیع با رضایت صاحبان صنایع صورت می‌گیرد، مدیران شهرک‌های خدماتی نیز پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی خواهند بود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی برودت هوا و افزایش مصارف، ممکن است بعضی روزها با قطع گاز صنایع مواجه باشیم، از این رو برای تأمین سوخت جایگزین از هم اکنون برنامه‌ریزی می‌کنیم تا اختلالی در فعالیت صنایع رخ ندهد.

عبداللهی اضافه کرد: فعالان و صاحبان صنایع افرادی دلسوز هستند که در تمام ادوار با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده‌اند، این افراد ایثارگر با مجاهدت‌های بسیار ارادت خود را به نظام و مردم اثبات کرده‌اند، از این رو افرادی صادق و معتمد هستند.

وی ادامه داد: اکنون تحقق شعار سال که همان جهش تولید با مشارکت مردم است در ید فعالان اقتصادی است؛ بنابراین باید با اعتماد بیشتر روند فعالیت آن‌ها را تسهیل و تسریع کنیم.

استاندار البرز عنوان کرد: شرکت گاز استان باید برنامه دقیقی در خصوص تأمین گاز صنایع استان ارائه دهند تا بر مبنای آن برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، در این نشست در خصوص احداث نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک در شهرک‌های صنعتی صحبت شد و شهرک‌های صنعتی برای استقرار این امکان با استفاده از تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اعلام آمادگی کردند.

استاندار البرز احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس محور را گامی مؤثر در راستای تأمین برق واحدهای تولیدی و صنعتی و استقلال واحدها در این حوزه دانست.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر