تصویر
ششمین انتخابات نظام پرستاری البرز برگزار شد
08 مهر 1402 - 13:35
1
به گزارش روابط عمومی ، صبح روز جمعه ، هفتم مهرماه ، ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی ، صبح روز جمعه ، هفتم مهرماه ، ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

در دانشگاه علوم پزشکی البرز اعضاء هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات از ساعات اولیه صبح در محل دبیرخانه انتخابات ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری، حضور یافته و با تحویل صندوق های رأی، به روسای شعبه های اخذ رأی، بر شیوه اجرا و آغاز همزمان رأی گیری نظارت نمودند.
دکتر امیر عباس واعظی معاون درمان و رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان ضمن اعلام آغاز انتخابات در استان تصریح کرد: در این دوره انتخابات نظام پرستاری ۲۱صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است که ۱۹ صندوق آن ثابت و دو صندوق به صورت سیار برای شهرستان های اشتهارد و طالقان و جاده چالوس است.
گفتنی است این انتخابات تا ساعت ۲۱ شب تمدید شد و سپس پایان یافت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.