تصویر
شعارهای دولت صادق الوعده اجرایی شده است
14 بهمن 1402 - 11:36
2
استاندار البرز گفت: اقدامات دولت سیزدهم در راستای امیدآفرینی در جامعه باید تبیین گری و اطلاع رسانی شود و دولت صادق الوعده نیز علیرغم مشکلات موجود و سختی ها به تعهدات خود عمل کرده و پایبند بوده و یکایک شعارهای دولت سیزدهم اجرا شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز گفت: اقدامات دولت سیزدهم در راستای امیدآفرینی در جامعه باید تبیین گری و اطلاع رسانی شود و دولت صادق الوعده نیز علیرغم مشکلات موجود و سختی ها به تعهدات خود عمل کرده و پایبند بوده و یکایک شعارهای دولت سیزدهم اجرا شده است.

دکترمجتبی عبداللهی صبح جمعه در همایش عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، در ادامه سخنان خود در جمع هزار و ۵۰۰ نفر از مجریان و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج، اظهار داشت: اقدامات دولت سیزدهم در راستای امیدآفرینی در جامعه باید تبیین گری و اطلاع رسانی شود.
وی افزود: دولت صادق الوعده علیرغم مشکلات موجود و سختی ها به تعهدات خود عمل کرده و پایبند است و شعارهای دولت سیزدهم یکایک اجرا شده است.
استاندار البرز با تشکر از عوامل اجرایی انتخابات در ادوار مختلف گفت: مطمئن هستم با شور و نشاط و انگیزه شما اتفاقات خوبی در کشور و استان شاهد خواهیم بود.
دکتر عبداللهی در محور دیگری با اشاره به توفیقات استان البرز در دولت سیزدهم گفت: در این ۴ سال حداقل ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به تخت های استان البرز اضافه شده و ۸ بیمارستان جدید احداث شده است.
وی افزود: برای ارتقا سرانه های آموزشی ۳۰۰ مدرسه در نقاط مختلف استان البرز احداث گردیده است.
استاندار البرز توسعه خطوط آب و تصفیه خانه ها، گاز رسانی به تمامی روستاها و قرارگرفتن نام البرز در لیست استان های سبز کشور و اقدامات موثر در ایجاد پست های حوزه برق و راهداری و تکمیل پروژه های نیمه تمام را از دیگر توفیقات استان البرز طی ۴ سال اخیر برشمرد.
وی همچنین بیان کرد: قرارگاه استان البرز در کشور نمونه شد و در جریان دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری نیز مورد توجه و تفقد رئیس جمهور محترم قرار گرفت.
استاندار البرز در ادامه گفت: البرز در حوزه آسیب های اجتماعی نیز بهبود وضعیت داشته است.
اکنون اولین استان در کاهش جرائم هستیم.
وی افزود: در یک ماه خیر جرایم استان ۲۴ درصد کاهش یافته است که این مرهون تلاش های صورت گرفته در حوزه های امنیتی و انتظامی بوده است.
دکترعبداللهی ادامه داد: با وحدت و انسجام فعالیت های اجتماعی در محلات استان البرز استمرار دارد و این موجب گردیده تا امروز البرز الگو و پایلوت اجرای طرح های اجتماعی در کشور باشد.
استاندار البرز همچنین اعلام کرد: اقدامات لازم صورت گرفته و زندان رجائی بعنوان دانشگاه ان تغییرکاربری خواهد داد و به قطب فرهنگی در استان البرز تبدیل می شود.
اقدامات خوب دولت است که باید امیدآفرینی و تبیین گری شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.