در حاشیه نشست اعضای ستاد زیارت جامعه کبیره که باحضور سعید بهرامی رئیس کمیسیون شورای اسلامی و استاد زین العابدین از مداحان برجسته استان البرز و جمعی از مسئولین مربوطه برگزار شد ، با تاکید براین مطلب افزود: در جامعه اسلامی ، لزوم برگزاری دوره های عقیدتی و ترویج فرهنگ امام شناسی بسیار محسوس است و باید و جزو الزامات واولویت امور فرهنگی قرارگیرد .

دکتر بهمنی در ادامه گفت : آثار و برکات پیروی از سیره فاضلانه ائمه اطهار(ع) در زندگی میتواند راهشگای امورات جاری و اخروی همه ماباشد.
وی در ادامه افزود: در همین راستا و به منظور شناخت بیشتر جوانان ونوجوانان از زندگی ائمه اطهار(ع) و نحوه سلوک ایشان در جامعه ، در نظر است دوره کامل امام شناسی (زیارت جامعه کبیره) در همه شهرکها با همکاری متولیان فرهنگی مناطق ، برگزار گردد.

شهردار کمالشهر در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نیز با همین دیدگاه آماده همکاری با نهادهای مردمی دغدغه مند امور فرهنگی می باشد ، تا با همکاری هم بتوانیم با قوت بیشتر و عزمی راسخ موفق تر در صحنه حاضر شده و خلاء احتمالی ایجاد شده را به خوبی ساماندهی نمائیم.
گفتنی است در این جلسه مقررگردید مسابقات و همایش هایی با محوریت حفظ و قرائت زیارت جامعه بصورت فصلی و دوره ای در شهرکهای مختلف کمالشهر برگزار گردد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر