تصویر
شناسایی بیش از ۱۰ هزار مورد تخلف صنفی در البرز
03 مرداد 1401 - 12:32
1
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان البرز از شناسایی 10 هزار و 38 عنوان تخلف صنفی همزمان با تشکیل 3 هزار 496 مورد پرونده از صنوف و واحدهای تولیدی و خدماتی متخلف استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان البرز از شناسایی ۱۰ هزار و ۳۸ عنوان تخلف صنفی همزمان با تشکیل ۳ هزار ۴۹۶ مورد پرونده از صنوف و واحدهای تولیدی و خدماتی متخلف استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

کوروش مرادی اعلام کرد: در ۴ ماه اول امسال بیشترین تخلفات صنفی محرز شده در بخش مواد خوراکی با یک هزار و ۵۱۰ مورد عنوان تخلف صنفی به ارزش ۱۰۳۷ میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بر تداوم برنامه های نظارتی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز بر صنوف مختلف تولیدی، خدماتی و بازرگانی تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله این مدت بالغ بر یک هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال بوده است.
مرادی تصریح کرد: از شهروندان عزیز البرزی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه و.
.
.
، مراتب را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ طرح نمایند تا بررسی های لازم در این زمینه انجام پذیرید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.