رئیس بنیاد نخبگان استان البرز از شناسایی و معرفی ۳۸ سرآمد علمی طی ۱۰ سال گذشته در این استان خبر داد.

محمد نبیونی، رئیس بنیاد نخبگان استان البرز با اشاره به اینکه مفاخر و مشاهیر یک جامعه هویت قومی و ملی آن جامعه هستند، گفت: بنیاد نخبگان استان البرز با هدف تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ملی برای آحاد جامعه و الگوسازی برای قشر جوان و نوجوان، هر ساله سرآمدان و نخبگانی بومی استان که در حوزه‌های تخصصی خود در سطح ملی و بین‌المللی اثرگذاری دارند را شناسایی و معرفی می‌کند.
وی تقویت هویت‌محوری در سطح ملی و استانی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان برشمرد و گفت: برای تحقق این امر می‌بایست ضمن شناسایی دقیق نخبگان علمی و دانشمندان‌مان، در عرصه تکریم و الگوسازی از ایشان نیز گام برداریم.
از مؤلفه‌های اصلی شناسایی و معرفی افراد به عنوان سرآمد علمی استان، تأثیرگذاری، شاگردپروری و کمک به حل مسائل کشور بوده است.
نبیونی ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته ۳۸ نفر تاکنون به عنوان سرآمد علمی استان معرفی شده‌ که از تعداد کثیری از آنها تکریم و تجلیل به عمل آمده است.
۳۳ نفر از دانش‌آموزان استان البرز در سال ۱۴۰۱ به عنوان برگزیده المپیادهای دانش‌آموزی در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف برای استان البرز افتخار آفرینی کردند و ۱۰ نفر از دانش‌آموزان البرز نیز در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه‌های تک و دو رقمی کشوری شدند.
رئیس بنیاد نخبگان استان البرز در ادامه تصریح کرد: در آبان‌ماه سال جاری در مراسمی ملی با دعوت از برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی سراسر کشور در شهر مشهد مقدس از برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی استان البرز در سال ۱۴۰۱ تجلیل و تکریم شد.
استان البرز در سال ۱۴۰۰ سه برگزیده کتاب سال و در سال ۱۴۰۱ نیز چهار برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران داشته است.
وی تصریح کرد: همزمان با مراسم تکریم و تجلیل از سرآمد علمی استان در سال جاری، از برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی سال ۱۴۰۱ که موفق به حضور در مشهد مقدس نشدند و همچنین از برگزیدگان کتاب سال ۱۴۰۰ نیز و تجلیل خواهد شد.
نبیونی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل و تکریم از سرآمد علمی استان البرز سید محمد عل ابراهیم زاده موسوی، و تجلیل از برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی و برگزیدگان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران روز شنبه ۲۳ دی برگزار خواهد شد.
تکریم و تجلیل از دیگر سرآمد علمی استان در سال ۱۴۰۲ سیدحسن مهدیان، نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ و برگزیدگان کتاب سال ۱۴۰۱ روز ۳۰ بهمن‌ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

منبع تسنیم برچسب ها: رئیس بنیاد نخبگان استان البرز از شناسایی و معرفی ۳۸ سرآمد علمی طی ۱۰ سال گذشته در این استان خبر داد.
رئیس بنیاد نخبگان استان البرز از شناسایی و معرفی ۳۸ سرآمد علمی طی ۱۰ سال گذشته در این استان خبر داد.
محمد نبیونی، رئیس بنیاد نخبگان استان البرز با

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر