تصویر
شناسایی ۲۷ ستاره آینده‌دار در فوتبال البرز
09 تیر 1403 - 10:42
شناسه : 756385
1

دبیر هیات فوتبال البرز از کشف ۲۷ استعداد جدید در فوتبال استان خبرداد و گفت: البرز همواره دارای استعدادهایی بوده که در فوتبال ملی حرف برای گفتن داشته‌اند.محسن عبدلی،‌ دبیر هیات فوتبال البرز اظهار کرد: بازیکنان مستعد و جدیدالظهور البرزی در فستیوال مدارس فوتبال استان که سی‌ام اردیبهشت برگزار شد، توسط شش استعدادیاب شناسایی شدند.وی […]


دبیر هیات فوتبال البرز از کشف ۲۷ استعداد جدید در فوتبال استان خبرداد و گفت: البرز همواره دارای استعدادهایی بوده که در فوتبال ملی حرف برای گفتن داشته‌اند.
محسن عبدلی،‌ دبیر هیات فوتبال البرز اظهار کرد: بازیکنان مستعد و جدیدالظهور البرزی در فستیوال مدارس فوتبال استان که سی‌ام اردیبهشت برگزار شد، توسط شش استعدادیاب شناسایی شدند.
وی گفت: این بازیکنان آینده‌دار در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال هستند و طبق برنامه برای حضور در فستیوال و مسابقات کشوری آماده خواهند شد.
دبیر هیات فوتبال البرز با اشاره به نحوه آماده‌سازی استعدادهای فوتبال البرز برای فستیوال کشوری گفت: این بازیکنان پس از حضور در تمرینات و بررسی نقاط ضعف و قوت برای معرفی به فدراسیون جهت برگزاری رویدادهای کشوری آماده می‌شوند.عبدلی تصریح کرد: باتوجه به فوتبال خیز بودن استان، یکی از مهم‌ترین سیاست‌های هیات فوتبال معطوف به شناسایی بازیکنان مستعد در رده پایه و پرورش آن‌ها برای سال‌های آینده است. منبع فارس برچسب ها: دبیر هیات فوتبال البرز از کشف ۲۷ استعداد جدید در فوتبال استان خبرداد و گفت: البرز همواره دارای استعدادهایی بوده که در فوتبال ملی حرف برای گفتن داشته‌اند. دبیر هیات فوتبال البرز از کشف ۲۷ استعداد جدید در فوتبال استان خبرداد و گفت: البرز همواره دارای

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.