تصویر
شهادت، نشان دهنده پاکی و عبودیت شهداست
18 مرداد 1401 - 15:57
2
فرمانده انتظامي شهرستان کرج در دیدار با خانواده شهید "عباس معظمی گودرزی" گفت: فرهنگ ايثار و شهادت، مبين اوج ايمان و عبودیت شهدا به درگاه حق است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان در دیدار با خانواده شهید "عباس معظمی گودرزی" گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، مبین اوج ایمان و عبودیت شهدا به درگاه حق است.

سرهنگ "علی قاسم پور" در این دیدار گفت: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و خون شهداء ضامن استمرار ولایت است و امیدواریم ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم.
این مقام انتظامی با بیان اینکه شهادت یکی از مهم‌ترین و والاترین ارزش‌ها در حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه دیندار است؛ اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، مبین اوج ایمان و عبودیت شهدا به درگاه حق است و کامل‌ترین درجه تعالی و رشد اعتقادی و ایمانی و جلوه‌گر غایت قداست و شهامت انسان به عنوان اشرف مخلوقات الهی است.

سرهنگ قاسم پور خانواده معظم شهداء را مظهر صبر و استقامت و بردباری دانست و افزود: امروز تمامی مسئولان مدیون خانواده شهدا هستند و اگر مجاهدت و جان فشانی شهدا و خانواده معزز ایشان نبود، امروز دشمنان بر امت اسلام غلبه می‌کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج شکیبایی و از خود گذشتگی خانواده های شهدا را بهترین الگوی خدمتی برای نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: بر همه ما وظیفه است که با صبر و شکیبایی و خود گذشتگی راه شهدا و خانواده های آنان را ادامه دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.