شهادت شهید نصرالله اسم رمز تکثیر مقاومت است
  • مهر ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 12:39
  • شناسه : 1507180
    0

    مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با بیان اینکه اگر شهید نشویم می‌میریم گفت: دشمن تصور می‌کرد با شهادت شهید نصرالله حزب الله پایان می‌یابد در حالی که شهادت مجاهدان بذری است که به تکثیر آنها می‌انجامد و شهادت شهید نصرالله اسم رمز تکثیر مقاومت خواهد شد. به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سردار سرتیپ […]

    شهادت شهید نصرالله اسم رمز تکثیر مقاومت است

    مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با بیان اینکه اگر شهید نشویم می‌میریم گفت: دشمن تصور می‌کرد با شهادت شهید نصرالله حزب الله پایان می‌یابد در حالی که شهادت مجاهدان بذری است که به تکثیر آنها می‌انجامد و شهادت شهید نصرالله اسم رمز تکثیر مقاومت خواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک به مناسبت عملیات وعده صادق ۲ ضمن تشریح اوضاع منطقه، اظهار کرد: هر شهید چراغ راهی است تا هزاران نفر از او الگو گیرند و راه او را ادامه دهند.

    وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه معادلات منطقه را جوانان محور مقاومت رقم خواهند زد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق دست و پا می‌زند و تصور می‌کند با شهادت سید حسن نصرالله توان رزم حزب الله و قدرت ایران اسلامی فروکش کرده است در حالی عملیات وعده صادق ۲ که ده‌ها کشور غربی و عربی درصدد مقابله با آن و رصد و نابودی موشک‌های ایرانی بودند، سیلی و هشدار بزرگی به رژیم صهیونیستی و حامیان او بود که اگر از خط قرمزها عبور کنند به شدت تنبیه خواهند شد.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه، گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی در برابر هر فردی که به شهادت می‌رساند باید منتظر ظهور صدها نفر همچون سید حسن نصرالله باشد و به مدد الهی خون مطهر شهدا دامنگیر این رژیم شیطانی خواهد شد.

    اسلامی با بیان اینکه در فلسفه مقاومت خون بر شمشیر پیروز خواهد شد، خاطرنشان کرد: به فضل خدا نام شهدای مقاومت جاویدان خواهد شد و نام رژیم جنایتکار صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد و این پیش بینی قرآن کریم درباره ظالمان تاریخ است.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر