تصویر
شهدا بهترین الگو های تربیتی هستند
17 مهر 1402 - 10:11
0
علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز گفت: پیروزی اخیر مقاومت فلسطین را به همه مسلمانان، جامعه فرهنگی و دانش آموزی کشور تبریک می گویم و این پیروزی وعده الهی است.
ارسال توسط :
پ
پ

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز گفت: پیروزی اخیر مقاومت فلسطین را به همه مسلمانان، جامعه و دانش آموزی کشور تبریک می گویم و این پیروزی وعده الهی است.

وی از تلاش و همراهی سپاه استان البرز با مجوعه آموزش و پرورش در زمینه های مختلف تشکر کرده و اظهار داشت: دانش آموزان و جوانانی که از همه چیزشان گذشتند، نمونه کامل ایثار و گذشت واین شهدا بهترین الگو های تربیتی هستند و جنگ تحمیلی نمونه ای از حضور جوانان و به ویژه دانش آموزان در این عرصه است.
حجرگشت در ادامه افزود: اگر جایی مشکل وجود دارد به دلیل کم رنگ شدن همین روحیه و اعتقاداتی است که باعث فداکاری و ایثار شهدای گرانقدر شد.
مدیرکل آموزش پرورش استان البرزبیان کرد: خواستگاه باور و اعتقاد نیز آموزش و پرورش است و همه معتقدند که باید تقویت شود.
علی حجرگشت ضمن اشاره به سیاست های جدید آموزش و پرورش در زمینه تامین نیروی انسانی گفت: جذب برف انباری آسیب های زیادی به تعلیم و تربیت کشور وارد کرد و برای اینکه آموزش و پرورش دوباره در مسیر اصلی خود قرار گیرد برنامه های نوینی در حال اجرا است و آموزش و پرورش در دوره جدید بر همین مبنا حرکت خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.