تصویر
شهدا بهترین دوستان ما هستند
04 دی 1401 - 10:13
3
" محمد رضا سعیدی مقدم " در آیین گلباران تنها شهید سواد آموزی استان البرز" معلم شهید عباسعلی البرزی " اظهارکرد: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و نباید فراموش کنیم شهدا بهترین دوستان ما هستند و باید همواره ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

" محمد رضا سعیدی مقدم " در آیین گلباران تنها شهید سواد آموزی استان البرز" معلم شهید " اظهارکرد: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و نباید فراموش کنیم شهدا بهترین دوستان ما هستند و باید همواره ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی در ادامه با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س)، بیان کرد: آن حضرت که نمونه کامل یک زن مسلمان و اسوه ای برای همه زنان عالم هستند، در روشن کردن افکار مردم بسیار اثرگذار بود و اگر روشنگری های ایشان نبود دینی باقی نمی ماند و و ولایت امیرالمومنین(ع)، جایگاه ولایت و رسالت پیامبر(ص) همه به دست فراموشی سپرده می شد.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز یادآورشد: حضرت فاطمه زهرا(س) در ایمان و بصیرت و فرزندپروری نفر اول بوده است.
وی با بیان اینکه زنان ایرانی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو و اسوه خود می دانند و به داشتن آنان افتخار می کنیم،گفت:بانوان عفیف جامعه ما به آنان که نغمه های شیطانی سر داده و خواستار بی حجابی و بی عفتی بودند، پاسخ منفی دادند و آنان را مایوس کردند.
سعیدی مقدم با اشاره به اینکه باید در مقابله توطئه های دشمن انقلاب اسلامی بیدار و با بصیرت باشیم،افزود: مقابله با این توطئه ها از راه جهاد تبیین رقم می خورد و در این مسیر معلمان و سایر دغدغه مندان ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید وارد عمل شویم.
عباسعلی البرزی ششم بهمن ۱۳۶۶ ، در دیواندره کردستان شهید شد.
مزار او در شهرستان ساوجبلاغ می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.