تصویر
شهدا در کلاس امام خمینی (ره) مسیر شهادت را آموختند
22 اسفند 1401 - 10:08
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزگفت: شهدا در کلاس امام خمینی (ره) مسیر شهادت را آموختند تا ما نیز از این کلاس درس بیاموزیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزگفت: شهدا در کلاس امام خمینی (ره) مسیر شهادت را آموختند تا ما نیز از این کلاس درس بیاموزیم.

علی حجرگشت " ضمن تبریک روز شهید در همایش ان فرزند شهید استان البرز که عصر یکشنبه برگزار شد، افزود: یاد و خاطره همه شهدا را گرامی میداریم زیرا این عزیزان به ما درس های بزرگی یاد دادند.
وی بیان کرد: شهدا با پیمودن مسیر شهادت در کلاس درس امام راحل نمره عالی گرفتند و یادمان باشد که شهید نشان از رویش و توانمندی دارد.
حجرگشت تصریح کرد: امیدواریم که همه ما با درک درست از شهید در راه آرمان های این عزیزان گام برداریم.
وی حرکت در مسیر ولایت مداری را یک میراث ماندگار و با ارزش از شهدا دانست و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم چون مدیون آنان هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه یک مرجع تقلید یا عارف از دنیای آخرت خود اطمینان کامل را ندارد، افزود: اما خداوند بهشتی بودن شهیدان را تضمین کرده است.
وی ادامه داد: شهید با دیگر افراد قابل مقایسه نیست پس باید برای ترویج غنی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کار کرد و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.