تصویر
شهدا دلیل سربلندی ملت ایران اسلامی هستند
24 مهر 1401 - 15:56
1
جانشین انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با خانواده شهیدان "زارعکار و فلاح نژاد" دلیل سربلندی ملت ایران اسلامی را شهیدان دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با خانواده شهیدان "زارعکار و فلاح نژاد" دلیل سربلندی ملت ایران اسلامی را شهیدان دانست.

سرهنگ "مهدی زمانی" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ به همراه جمعی از مسئولان انتظامی و شهرستانی با خانواده شهیدان "زارعکار و فلاح نژاد" دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ "زمانی"، خانواده معظم شهدا را مظهر ایمان و تقوا خواند و اظهار داشتند: تنها دلیل سربلندی ملت ایران اسلامی همین شهدا و خانواده های آنان هستند، چرا که به یقین وجود این انقلاب به برکت خون هزاران شهیدی است که آرامش و احساس امنیتی که امروزه بر کشور ما حکم فرماست ثمره خون پاک شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی وشهدای انتظامی است و ارج نهادن به جایگاه والا و ادامه راه آنان از وظایف هر ایرانی است.
وی در این دیدار ضمن تاکید بر تکریم از خانواده شهداء این امر را وظیفه مهم همه افراد جامعه دانست و گفت: خانواده های شهداء ولی نعمت های این ملت هستند و الگویی برای مردم این شهرستان می باشند که همواره بایستی در مسیر این خانواده های عظیم الشان قدم برداریم و کردار آنان را الگوی زندگی خود قرار دهیم.
وی بیان داشت: آرامش و احساس امنیتی که امروزه بر کشور ما حکمفرماست ثمره خون پاک شهداء و ایثار و از خود گذشتگی آن هاست، برماست که به جایگاه والای آنان ارج نهاده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: خانواده شهداء در نزد مدم بسیار ارزشمند بوده و جایگاهی بالا دارندو ما نیرو های مسلح نیز قدردان انها هستیم و برخود وظیفه می دانیم که با آنها دیدار نمونه تا گوشه ای از مشکلات آنها را بتوانیم رفع کنیم .
گفتنی است در پایان این دیدار جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اهداء لوح و هدایایی از خانواده معظم این شهیدان گرانقدر تجلیل کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.