تصویر
شهدا نماد تلاش، غیرت و وفاداری و همچنین سمبل پاکی و صداقت هستند
10 شهریور 1401 - 8:35
0
مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند میزبان فرزندان شهدایی بود که در ادارات شهرستان شاغل هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند میزبان فرزندان شهدایی بود که در ادارات شهرستان شاغل هستند.

در این دیدار فرماندار چهارباغ گفت: شهدا نماد تلاش، غیرت و وفاداری و همچنین سمبل پاکی و صداقت هستند و هفته دولت نیز به نام دو شهید بزرگ انقلاب اسلامی یعنی شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است.
مهندس جعفری افزود: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سخت ترین شرایط داوطلب دفاع از خاک وطن شدند و فرزندان شهدا نیز باید پدران خود را الگو قرار دهند زیرا که بهترین کار در نزد خداوند، خدمت رسانی صادقانه و دلسوزانه به مردم شریف ایران عزیز است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ تصریح کرد: از فرزندان شاهد که در کسوت خدمت رسانی به مردم در دستگاه های اجرایی مشغول هستند انتطار می رود که در خط مقدم حل مشکلات مردم و تلاش شبانه روزی برای توسعه و شکوفایی چهارباغ بوده و در حوزه فعالیت شان بهترین باشند.
فرماندار چهارباغ در انتها گفت: چهارباغ برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیگیری های استانی و ملی بوده و در دولت آیت الله رئیسی و با حمایت های دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و تلاش های دستگاه های اجرایی شهرستان می توان در افزایش سرانه های خدماتی و رفع نیازهای مردم موفق بود‌.

شایان ذکر است فرزندان شاهد شاغل در ادارات چهارباغ با اهدای لوحی از زحمات مهندس جعفری فرماندار شهرستان نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.