تصویر
شهدا همواره ناظر بر کار‌های ما هستند
18 آبان 1402 - 9:14
شناسه : 694688
3
center][/center] فرمانده حوزه۲۱۷ زین الدین در دیدار با همسر شهید والامقام وهاب الله وردی که خواهر شهید ابوالفضل میرزایی نیز است، گفت: شهدا همواره ناظر بر کار‌های ما بوده و باعث برکت کار‌های ما می‌شوند.

center][/center]
فرمانده حوزه۲۱۷ زین الدین در دیدار با همسر شهید والامقام وهاب الله وردی که خواهر شهید ابوالفضل میرزایی نیز است، گفت: شهدا همواره ناظر بر کار‌های ما بوده و باعث برکت کار‌های ما می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، فرمانده حوزه ۲۱۷ شهید زین الدین و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)، با برادر و خواهر شهید ابوالفضل میرزایی، همسر شهید وهاب الله وردی در محله حصارک به پاس ایثارگری و زحمات خانواده شهدا، دیدار کردند.
حسام جعفری افزود: دیدار ما با خانواده شهدا نیاز و احتیاج خود ما است چرا که شهید وهاب الله وردی امروز در البرز نماد مقاومت و ایستادگی است.
وی در این دیدار خطاب خواهر و همسر شهید و برادر شهید میرزایی، اظهار کرد: ما با خودمان عهد بسته‌ایم که راه شهدای شما را ادامه دهیم و در این مسیر به دعای شما نیاز داریم.
فرمانده حوزه شهید زین الدین افزود: ما مدیون خانواده شهدا هستیم اگر ما از شما غفلت کنیم، خداوند از ما غفلت خواهد کرد، این شهید والامقام مایه سرافرازی بسیجیان استان البرز است.
در ادامه برادر شهید میرزایی نیز در این دیدار به بیان نحوه شهادت و ویژگی‌های برادر شهید خود پرداخت و گفت: شهید ابوالفضل میرزایی، یکم دی ۱۳۴۵، در روستای شهیدآباد از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرمان کشاورز بود تا پایان دوره راهنمایی درس خواند، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و بیست و یکم بهمن ۱۳۶۴، در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش است.
در بخشی دیگر از این دیدار خواهر شهید میرزایی و همسر شهید وهاب الله وردی گفت: شهید بعد از شهادت متعلق به نظام و ملت است چرا که او در راه آرمان‌های نظام و امنیت مردم به شهادت رسید.
میرزایی همسر شهید الله وردی گفت: همسرم سوم فروردین ۱۳۳۱، در روستای شهید آباد از توابع شهرستان بویین زهرا به دنیا آمد تا پایان دوره ابتدایی هم درس خواند، حاصل ازدواج ما یک پسر و دو دختر است و شهید به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت و یازدهم شهریور ۱۳۶۲، در بوکان آذربایجان غربی شهید و در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) دفن شد.

گفتنی است، در این دیدار با اهدا هدیه و یک لوح از این خواهر و برادر شهید تجلیل شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.