تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

شهدا پرچمداران عزت و اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی هستند
17 مهر 1402 - 9:34
0
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداء رقم خورده است .
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداء رقم خورده است .

سرهنگ "اردشیر محمدی فرزام" از خانواده شهید نیروی انتظامی، شهید " شعبانعلی بذرپاچ" دیدار و دلجویی کرد.
سرهنگ "محمدی فرزام " در این دیدار با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر اینکه یاد شهیدان را برجسته و زنده کنید و خاطره آنها را حفظ کنید،اظهار داشت: دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا از وظایف شرعی و انسانی است وامیدواریم با خدمتی هر چند ناچیز به این عزیزان بتوانیم دین خود را به شهداء ادا کنیم.
این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر هشدار رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر اینکه دشمن می خواهد یاد شهیدان در جامعه فراموش شود بیان داشت: شهدا سرمایه های گرانبهای انقلاب و نظام هستند و ادامه دادن راه این ستاره های درخشان در دنیای ظلمت و تاریکی و تکریم ازخانواده های آنان ضروری است چرا که خدمتگزاری و ارج نهادن به خانواده شهداء، یک توفیق الهی و عبادت خالصانه است.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد در خاتمه این دیدار تصریح کرد: افتخار ما این است که رهرو راه شهدا ، آرمان ها و ارزش های اصیل مکتب سید الشهدا(ع) هستیم چرا که اگر شهداء نبودند عزت و افتخاری هم وجود نداشت.
همچنین در پایان این دیدار با اهداء لوح و هدایایی از خانواده این شهید گرانمایه شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.