تصویر
شهدا چراغ هدایت برای نسل امروز هستند
19 بهمن 1401 - 14:31
2
فرمانده ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) گفت: شهدا چراغ هدایت برای نسل امروز هستند زیرا که شهدای مدافع امنیت با عشق به اهل بیت از با ارزش ترین داشته خود که همانا جانشان بود گذشتند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) گفت: شهدا چراغ هدایت برای نسل امروز هستند زیرا که شهدای مدافع امنیت با عشق به اهل بیت از با ارزش ترین داشته خود که همانا جانشان بود گذشتند.

به گزارش خبرنگار بسیج از ، مراسم بزرگداشت شهیدان مدافع امنیت شهید علی اصغر قورت بیگلو و شهید سید روح الله عجمیان همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جبرئیل رجایی به همت حوزه ۲۱۹ بسیج شهیدان معارف وند و حوزه ۲۲۰ بسیج حضرت هاجر(س) با حضور مردم این منطقه برگزار شد.

حاج محمدی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) در این مراسم گفت: یادواره های شهدا هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شوند.
زیرا یاد شهدا هیچگاه از اذهان پاک نمی شود و مانند جریان عاشورا و شهیدان واقعه کربلا ماندگارتر از قبل می شوند.
وی ادامه داد: شهدای امنیت کشورمان در مسیر خدمت به مردم و برای تحقق آرامش آحاد جامعه در میدان حضور یافتند و بهترین دارایی خود، یعنی جانشان را فدای ملت کردند.
وی افزود: باید روحیه ایثار و فداکاری این شهدای بزرگ را سرمشق خود قرار دهیم.
وی بیان کرد: اگر می خواهیم اهل بیت(علیهم السلام) از ما رضایت داشته باشند باید اهل منزل از ما راضی باشند و وقتی از خانواده شهدا در خصوص اخلاق معنوی و رفتاری شهیدان سوال می گردد رضایت مندی اخلاقی و رفتاری بالایی از شهیدان خود داشتند.
فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) اظهار کرد: هر کسی به کاروان سید الشهدا (ع) وصل شود در عالم چنان ماندگار می شود که هیچ پاک کننده ای قدرت پاک کردن او را نخواهد داشت.
در ادامه این مراسم دکتر محسن احمدزاده استاد دانشگاه، با اشاره به موضوع مهم جهاد تبیین، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با عبور از گردنه‌ها به چهل و چندسالگی و شکوفایی خود رسیده‌است.
وی با بیان اینکه همه‌ گفتمان‌ها‌ی رهبری ارزشمند و راهبردی هستند، مطرح کرد: فرمایش ایشان در مسئله تمدن نوین اسلامی اهمیت ویژه تری دارد.
وی به فرمایشات رهبر ی که سه اصل برای ساخت تمدن اسلامی معرفی کردند اشاره کرد و افزود: اصل اول: خانواده، بنیان خانواده ای که حسینی باشد، هرگز متزلزل نمی شود.
اصل دوم :ضرورت وجود الگوی آموزشی انقلابی، تفکر سکولار ما را از مسجد و حسینیه به بیرون راند و برای شکستن این تفکر کار تربیتی قوی نیاز است و اصل سوم : در راه تمدن سازی شناخت اسطوره ها مهم و ضروری است و شهدا اسطوره هایی هستند که نسل به نسل و سینه به سینه باید شناسانده شوند.
به گفته وی، دشمن ساکت ننشسته است و گام به گام برای این اصول نقشه های حساب شده کشیده است؛ اصل اول را با شعار زن،زندگی، آزادی بنیان خانواده را هدف گرفته است.
اصل دوم را باشبهات گوناگون و متنوع در دانشگاهها و مدارس تهدید می کند و اصل سوم را با جایگزینی اسطوره ها به جای سلبریتی ها تعویض می کند.
وی در پایان بر لزوم حفظ بصیرت خود، روشنگری و آگاه‌سازی جامعه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه امروزه روحیه ولایتمداری در جامعه موج می‌زند، اما دشمن را نبایست دست کم گرفت، دشمن را آنگونه که هست باید بشناسیم.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای امنیت کرج با اهدا تندیسِ شهدا و هدایا که توسط حوزه ۲۱۹ بسیج شهیدان معارف وند و حوزه ۲۲۰ بسیج حضرت هاجر(س) تهیه شده بود تجلیل و دلجویی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.