تصویر
شهرداران در هزینه‌کرد منابع دقت کنند
05 بهمن 1400 - 8:54
3
معاون اول رییس‌جمهور در نشست با جمعی از شهرداران کلانشهرها گفت: شهرداران کشور باید دقت کافی را در هزینه‌کرد منابع در اختیار لحاظ کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون اول رییس‌جمهور در نشست با جمعی از شهرداران کلانشهرها گفت: شهرداران کشور باید دقت کافی را در هزینه‌کرد منابع در اختیار لحاظ کنند.

محمد مخبر در دیدار تعدادی از شهرداران کلانشهرها، ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام ویژه شهرداری‌ها به مسایل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهرها گفت: شهرداران کشور باید دقت کافی را در هزینه‌کرد منابع لحاظ کنند.
گفتنی است،در ادامه این جلسه پیشنهادات و اصلاحات مورد نظر شهرداران کلانشهرها درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
تعیین تکلیف قدرالسهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده، امکان سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها، موضوع آرای سنواتی کمیسیون ماده ۱۰۰، شفاف‌سازی قدرالسهم و حق و حقوق قانونی شهرداری‌ها از جرایم رانندگی، موضوعات مرتبط با سازمان تأمین ، مسایل مرتبط با توسعه شبکه فاضلاب، رعایت آیین نامه معاملات شهرداری‌ها در ثبت سامانه دولتی و تهاتر بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.